آفتاب

انصاری: پیام انقلاب ایران در ادامه نهضت عاشورا به جهان صادر شده است

انصاری: پیام انقلاب ایران در ادامه نهضت عاشورا به جهان صادر شده است

کاشان – ایرنا – معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: امروز پیام انقلاب اسلامی مردم ایران در ادامه نهضت عاشورا به سراسر جهان صادر شده است و جمهوری اسلامی هر روز مقتدرتر می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری روز جمعه در آیین عزاداری جمعه نشلجی ها به مناسبت روز هفتم سالروز شهادت حضرت سلطان علی ابن محمد باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران ملت منسجم و آگاه با پیروی از رهبر معظم انقلاب و حمایت های دولت به پیشرفت های زیادی دست یافته است.
وی بیان کرد: ظرف هشت ماه که از اجرای برجام گذشته است شاهد توجه ویژه در کشور به بحث اقتصاد مقاومتی هستیم و در زمینه اقتصاد مقاومتی به دستاوردهای مهمی دست یافته ایم.
وی با اشاره به شرایط منطقه گفت: امروز وارثان یزید و مروجان اسلام آمریکایی تمام قد در برابر اسلام ناب محمدی ایستاده اند و آمریکا که نتوانست با ابزار جنگ و تحریم مستقیم، اسلام و جهان اسلام را به زانو در آورد با بهره گیری از داعشیان صهیونیستی و خشک مغز در صدد است که جهان اسلام را به سمت نابودی بکشاند.
انصاری ادامه داد: امروز دلارهای نفتی پیروان بنی امیه به سلاح در دست داعش تبدیل شده است و داعشیان با آن عراق، سوریه و یمن را به خاک و خون می کشند.
وی تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل تلاش می کنند با داعشیان چهره اسلام و تشیع را خشن و منفور در جهان جلوه دهند و بگویند اسلام به جهانیان خیانت می کند.
حرم امامزاده حضرت سلطان علی فرزند امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان قرار دارد، آیین جمعه نشلجی ها از آیین های سنتی عزاداری است که هر ساله در هفتمین روز سالروز شهادت آن امامزاده با حضور اهالی منطقه کاشان به خصوص مردم روستای نشلج برگزار می شود.
مشهد اردهال از توابع بخش نیاسر کاشان است که در فاصله 45 کیلومتری این شهرستان قرار دارد.
این خبر در حال تکمیل شدن است .....

7408/6136/ 6075** خبرنگار: یوسف صائب** انتشار دهنده : زهرا هجینی نژاد
کد N1516594

وبگردی