آفتاب

یک مقام سپاهی: تنوع ساخت موشک در ایران آمریکا را نگران کرده است

یک مقام سپاهی: تنوع ساخت موشک در ایران آمریکا را نگران کرده است

تسنیم نوشت: معاون هماهنگ کننده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران با بیان اینکه تجهیزات پیشرفته نظامی جدید هنگام نیاز رونمائی می‌شود، گفت: تنوع ساخت موشک در ایران آمریکا را نگران کرده است.

علی یوسفی در آئین بزرگداشت شهید جبار (فرید) دریساوی از شهدای مدافع حرم اهواز در مسجد اعظم اهواز اظهار داشت: اگر اصول انقلاب اسلامی را در نظر بگیریم هر گونه تعامل و مذاکره با دشمنان محکوم به شکست است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته از سوی تعدادی از دولتمردان تصریح کرد: برخی از آقایان تماس‌ها و دیدارهایی انجام می‌دهند که پس از آن مثلا می‌گویند که آمریکا تعهدات خود را عملی می‌کند، به گونه‌ای که اینها بیان می‌کنند نیست.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران با تاکید بر این نکته که نباید فرصت را از دست داد، بیان کرد: فرصت یعنی اینکه در همه امور منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای فصل الخطاب باشد.

وی با بیان اینکه مردم گرفتار هستند که باید مشکلات آنها را برطرف کرد، ادامه داد: اکنون پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های گوناگون داریم که از نمونه‌های آن پیشرفت و تنوع در ساخت موشک‌ها است.

یوسفی بیان کرد: تنوع ساخت موشک در ایران، آمریکا را نگران کرده است، آمریکائی‌ها پیشرفت‌های ما را می‌دانند و از آن عصبانی هستند.

وی تاکید کرد: این فکر کاملا بیهوده و غلط است که باید بودجه نیروهای نظامی را کم کرد و آن را صرف کارهای دیگر در کشور کنیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران افزود: تجهیزات پیشرفته نظامی جدید در آینده رونمائی می‌شود، ما پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم و هر جا احساس کردیم که در معرض تهدید هستیم بخشی از آن را رونمائی می‌کنیم.

وی در ادامه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید جبار دریساوی، شهدا را یکی از عوامل بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمنان توصیف کرد و افزود: زیرا افرادی مانند شهید دریساوی‌ها در جامعه ما هستند که تا پای جان در راه اسلام و انقلاب می‌ایستند و جان خود را نیز فدا می‌کنند که این را دشمن می‌فهمد.

یوسفی عنوان کرد: دشمن دیگر کاری به عناوینی مانند جمهوری اسلامی ندارد بلکه می‌خواهد این عناوین را تو خالی کند و ارزش‌های ما را از بین ببرد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: شهدا میراث بزرگی را برای ما به یادگار گذاشتند که ما نیز باید آن را پاس بداریم و برای حفظش بکوشیم.

64219

کد N1516339

وبگردی