آفتاب

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان:مشکل قاچاق کالا با ورود به مغازه ها حل نمی شود

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان:مشکل قاچاق کالا با ورود به مغازه ها حل نمی شود

بندرعباس- ایرنا- فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در برخورد با قاچاق کالا که تاثیرات بسیار مخربی بر اقتصاد کشور دارد، گفت: مشکل قاچاق با ورود به مغازه ها حل نمی شود و باید با باندهای کلان و سرمنشا آن برخورد کنیم .

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عزیزالله ملکی عصر پنجشنبه در همایش پلیس، امنیت و اصناف در بندرعباس اظهار داشت: نیروی انتظامی با ناهنجاری ها و مسائل خلاف اخلاق، شرع و قانون برخورد می کند زیرا اولین ویژگی نیروی انتظامی دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به این که پلیس به تنهایی نمی تواند امنیت را به خوبی برقرار کند، خاطر نشان کرد: با تعامل اقشار مختلف جامعه با پلیس از یک امنیت خوب برخورداریم و در این میان از تاثیرگذارترین اقشار جامعه اصناف هستند که تعاملی دوسویه با اصناف داریم.
وی پیشانی کار در نیروی انتظامی را کلانتری ها دانست و تصریح کرد: بیش از چهار هزار واحد صنفی بدون پروانه در استان وجود دارد، که امیدواریم در این حوزه اقدامات بهتری صورت گیرد.
این مقام انتظامی با اشاره به این که هرچه اتحادیه های صنفی قوی تر باشد، کار پلیس اماکن راحت تر خواهد بود، گفت: نیروی انتظامی آمادگی هرگونه همکاری با اصناف را دارد .
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان در این نشست تاکید کرد: در بحث کنسرت ها هیچ گونه تغییری ایجاد نشده و مأموران نیروی انتظامی با افراد ممنوع التصویر برخورد می کنند.
شبک **7198/6048 **1917خبرنگار: فاطمه حسینی ارسال کننده : خلیل تنیده **انتشار دهنده :سید محمد باقر نوربخش
کد N1516332

وبگردی