آفتاب
کفاشیان خبر داد

برگزاری مسابقات آسیایی فوتبال ساحلی به میزبانی استان بوشهر

برگزاری مسابقات آسیایی فوتبال ساحلی به میزبانی استان بوشهر

بوشهر - نایب رئیس فدراسیون فوتبال از برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات آسیایی فوتبال ساحلی در بوشهر خبر داد و گفت: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار مهم و استعدادهای بزرگی در فوتبال ساحلی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان ظهر پنجشنبه درحاشیه مجمع هیئت فوتبال بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت‌های تیم ملی فوتسال ایران گفت: از عملکرد این تیم و کسب موفقیت ها بسیار راضی و خوشحالم.

وی افزود: در راس برنامه‌ریزی‌های فدراسیون تلاش می‌کنیم که بهترین برنامه‌ریزی و امکانات در اختیار استان بوشهر قرار داده شود به دلیل اینکه این استان دارای توانمندی‌های بسیار بالایی دارد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اینکه فوتبال ساحلی کشور جزو پنج تیم برتر دنیاست تصریح کرد: در فوتبال و فوتسال بانوان هم توانمندی های بسیاری در استان بوشهر وجود دارد و امیدوارم بتوانیم با انجام فعل و انفعالاتی آن را ارتقا بخشیم.

وی اظهار داشت: در رایزنی‌ها با استاندار بوشهر مقرر شد برنامه‌ریزی شود که بتوانیم مسابقات آسیایی فوتبال ساحلی را در بوشهر برگزار کنیم که با این کار می‌توان زمینه پیشرفت و مطرح شدن این استان را در سطح جهان فراهم کرد.

کد N1516155

وبگردی