آفتاب

سیدحسن خمینی: امنیت پایه و اساس اعتلای جامعه است /رفاه اجتماعی و معیشتی در سایه عدالت حاصل می‌شود

سیدحسن خمینی: امنیت پایه و اساس اعتلای جامعه است /رفاه اجتماعی و معیشتی در سایه عدالت حاصل می‌شود

ایرنا نوشت: تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) گفت: امنیت اولین و مهمترین وظیفه حکومت‌ها و پایه و اساس اعتلا و رشد جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی روز پنجشنبه در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی که به مناسب هفته نیروی انتظامی برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در حرم مطهر با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که امنیت، عدالت و رفاه را نیاز اساسی جامعه بشری ذکر می کند افزود: امنیت باید ریشه در عدالت داشته و مردم نهاد باشد تا شیرینی آن در نهاد جامعه احساس شود.

وی با بیان اینکه رفاه اجتماعی و معیشتی نیز در سایه عدالت و امنیت حاصل می شود افزود: برقراری امنیت منجر به پیشرفت و آبادانی جامعه می شود و نام نیک بسیاری از حاکمان به خاطر رفاهی است که برای مردم خود ایجاد کرده اند.

سید حسن خمینی گفت: انقلاب اسلامی تمام همت خود را صرف کرده است تا امنیت، عدالت و رفاه در جامعه محقق شود و این تلاش باید برای رسیدن به هدف غایی هر روز گسترده و جدی تر شود.

وی با بیان اینکه همه جا نظاره گر تلاش مسئولان نظامی و انتظامی کشور برای برقراری نظم و امنیت هستیم ادامه داد: امروز در دنیای آشفته پیرامون به همت نیروهای نظامی و انتظامی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت مطلوبی در کشور حاکم است.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی نماینده ولی فقیه در این نیرو و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با حضور در حرم مطهر امام راحل(ره) با آرمان های والای ایشان تجدید پیمان کردند.

فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

29214

کد N1516035

وبگردی