آفتاب
سردار فضلی:

امنیت کامل در مرزهای ایران برای زائران اربعین حسینی فراهم است

امنیت کامل در مرزهای ایران برای زائران اربعین حسینی فراهم است

یاسوج- ایرنا- جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: تمیهدات و تدابیر امنیتی لازم در مرزهای جمهوری اسلامی اعم از جنوب و شمال غرب کشور برای زائران اربعین حسینی فراهم است.

به گزارش ایرنا، سردار علی فضلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون مسیر زائران اربعین حسینی از سه گذرگاه مهران، چزابه و شلمچه مشخص شده است.
وی گفت: تمامی زائرسراها و حرم سراها در این سه نقطه مشخص شده و آماده خدمات رسانی مطلوب به زائران کربلی معلی خواهند بود.
فرمانده قرارگاه راهیان نور بسیج کشور افزود: قرارگاه اربعین حسینی در این سه نقطه نیز تشکیل شده و تمامی زائرسراها با امکانات خدماتی و رفاهی مناسب آماده استقبال از زائران کربلای معلی هستند.
سردار فضلی با بیان اینکه برنامه ریزی و مقدمات لازم برای اعزام بیش از هفت میلیون نفر به مناطق جنگی در جنوب و شمال غرب ایران فراهم شده، گفت: اعزام حدود 10 میلیون زائر در صورت ایجاد زیرساخت های ریلی، دریایی و امکانات رفاهی مناسب به این مناطق سالانه وجود دارد.
وی با اشاره به راه اندازی زائرسرای راهیان نور دانش آموزی در مرزهای جنوبی کشور گفت: بیش از یک میلیون و 370 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در سال جاری به مناطق جنگی و مرزی کشور اعزام خواهند شد.
سردار فضلی با بیان اینکه اعزام راهیان نور دانش آموزی از هفته جاری از حرم حضرت معصومه (س) آغاز شده، گفت: تاکنون بیش از 53 هزار نفر از دانش آموزان هفت استان کشور عازم مناطق جنگی و کربلای ایران شدند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفان به منظور شرکت در کنگره عظیم سرداران یکهزارو 880شهید کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج مرکز این سفر کرده است.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سرلشکر محمدی علی جعفری سخنرانان اختتامیه کنگره سرداران و یکهزار و 880 شهید کهگیلویه و بویر احمد هستند.
نخستین کنگره سرداران و یکهزار و 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد از روز یکشنبه یازدهم مهرماه آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.
کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران یکهزار و 880 شهید تقدیم ایران اسلامی کرده است.
خبرنگار :حمید جهان** انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
3016/8005
کد N1515944

وبگردی