آفتاب
استاندار چهارمحال وبختیاری:

نیروی انتظامی از بدعت گذاری های غلط در جامعه جلوگیری کند

نیروی انتظامی از بدعت گذاری های غلط در جامعه جلوگیری کند

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخی بدعت گذاری های غلط در عزاداری ها گفت: نیروی انتظامی از بدعت گذاری های ناصحیح در جامعه جلوگیری کند.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده و معاونان انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: با فرهنگ سازی بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.
وی در ادامه با قدردانی از فعالیت نیروی انتظامی در حوزه های مختلف از جمله حفظ آرامش و آسایش مردم اظهارکرد: نیروی انتظامی در مسائل مختلف از جمله آب، زندان شهرکرد، تجمع ها و درگیری های شهر بلداجی و همچنین سریال سرزمین کهن مدیریت خوبی داشته است.
رئیس شورای تامین چهارمحال وبختیاری با اشاره به برگزاری کنسرت های موسیقی افزود: برگزاری کنسرت ها نباید سلیقه ای باشد و باید در سراسر کشور یک نظر واحد و نشات گرفته از دیدگاه رهبری داشته باشیم.
سلیمانی دشتکی افزود: در برگزاری کنسرت ها مردم مشکل و مخالفتی ندارند، اما مشکل با نحوه اجرا و چگونگی برگزاری آن است که به ولنگاری فرهنگی تبدیل نشود.
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری نیز گفت: امنیت این استان مرهون تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، سیاسی و امنیتی و همدلی و همراهی بین مردم، مسئولان و اقشار مختلف مردم است.
سردار غلامعباس غلامزاده به کاهش تخلفات از جمله سرقت، تجاوز به عنف، پرونده های اخلاقی در سال جاری اشاره کرد و گفت: طی این مدت 27هزار پرونده در واحدهای انتظامی استان تشکیل شده است.
به گفته وی، ایجاد و توسعه فضاها و زیر ساخت های انتظامی، ایجاد واحدهای جدید انتظامی در برخی نقاط استان از مهمترین کمبودهای این نیرو است.
نهم تا پانزدهم مهرماه هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
خبرنگار: سمیه پناهنده**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
7360/6021
کد N1515138

وبگردی