آفتاب
توکلی به مهر خبر داد؛

آغاز ثبت نام کاردانی های علمی کاربردی/ قبولی ۹۷ درصد داوطلبان

آغاز ثبت نام کاردانی های علمی کاربردی/ قبولی ۹۷ درصد داوطلبان

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به تعداد ثبت نام کنندگان و تعداد قبولی ها در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ۹۷.۵ درصد داوطلبان قبول شدند.

دکتر حسین توکلی ر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تعداد ۱۰۵ هزار و ۸۶۲ نفر در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی سال ۹۵ دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کردند که از این تعداد، ۱۰۳ هزار نفر و ۲۳۸ نفر پذیرفته شدند.

وی افزود: به این ترتیب ۹۷.۵ درصد ثبت نام کنندگان دوره های کاردانی در این دوره ها قبول شدند.

توکلی خاطرنشان کرد: فهرست اسامی پذیرفته شدگان در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای این دانشگاه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد.

وی افزود: از تعداد ۱۰۳ هزار و ۲۳۸ نفر پذیرفته شده نهایی، تعداد ۳۴ هزار و ۱۴۰ نفر زن و ۶۹ هزار و ۹۸ نفر مرد هستند. در واقع ۳۳ درصد پذیرفته شدگان زن و ۶۷ درصد آنان مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: تمامی پذیرفته شدگان می توانند از امروز چهارشنبه ۱۴ مهرماه به مراکز آموزشی محل قبولی مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: پذیرفته شدگان همچنین می توانند در روزهای پنجشنبه ۱۵ مهر و شنبه ۱۷ مهرماه ۹۵ نیز با در دست داشتن مدارک مورد نیاز که در بند ب اطلاعیه اعلام اسامی آمده است و با توجه به کد رشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره ۴ دفترچه مراجعه کنند.

کد N1515030

وبگردی