آفتاب
رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

نیروی انتظامی یکی از اعضای فعال شورای فرهنگ عمومی است

نیروی انتظامی یکی از اعضای فعال شورای فرهنگ عمومی است

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: نیروی انتظامی در ۹۰۰ شهری که نماز جمعه برگزار می شود همیشه پای کار است و یکی از اعضای فعال شورای فرهنگ عمومی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا تقوی در دیداراعضای شورای فرهنگ عمومی تهران با فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی یکی از اعضای فعال شورای فرهنگ عمومی است و در بحث ها به ما کمک می کند از این رو در هفته ناجا این را بر خود فرض می دانیم که از سبزپوشان نیروی انتظامی قدردانی کنیم.

وی افزود: نیروی انتظامی در ۹۰۰ شهری که نماز جمعه برگزار می شود همیشه پای کار است و هم امنیت این اجتماعات را ایجاد می کند و هم نظم و انضباط اطراف مصلاها را بر عهده دارد.

وی با قدردانی از تلاش های نیروهای پلیس برای برگزاری نماز جمعه گفت: نیروی انتظامی امروز در خط مقدم است در مقابله با اشرار، جنایتکاران، قاچاقچیان کالا و ارز پیشرو است و شهدای ناجا از شهدای مظلوم نظام هستند که گاهی در مرزها شهید می شوند در حالی که حتی رسانه ها هم آنطور که باید شهادت مرزبان ها را اعلام نمی کنند.

تقوی افزود: نیروی انتظامی از ارکان نظام است و امنیت ما مدیون تلاش ها و هوشیاری نیروهای این یگان انتظامی است و ائمه جمعه باید از تریبون های نماز جمعه از نیروهای مسلح سرافراز ما تجلیل کنند تا روحیه شان تقویت شود.

کد N1514886

وبگردی