آفتاب

کنایه به احمدی‌نژاد در صحن مجلس /شکر در محله آقای وزیر کیلویی چند؟ /پای خانم «سین-قاف»به مجلس باز شد

کنایه به احمدی‌نژاد در صحن مجلس /شکر در محله آقای وزیر کیلویی چند؟ /پای خانم «سین-قاف»به مجلس باز شد

نماینده مردم ارومیه در جریان سئوال از وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با قیمت شکر گفت: : آقای وزیر بگویید شما شکر از کجا خریدید؟ شکر در محل شما چه قیمتی است؟ مثل بعضی ها شکر در محل شما ارزان است؟

به گزارش خبرآنلاين، محمود حجتي وزير جهاد كشاورزي در جلسه سه شنبه-13 مهر- مجلس حاضر شد تا به سئوال ملي نادر قاضی پور به همراه علیرضا محجوب در مورد كمبود شكر در بازار و همچنين بی‌توجهی وزیر به گزارش‌های سازمان بازرسی کل کشور در زمینه تخلفات شرکت‌های تابعه این وزارتخانه پاسخ دهد.

نادر قاضي پور در جريان سئوال از وزير گفت: آقاي وزير بگوييد شما شكر از كجا خريديد؟ شكر در محل شما چه قيمتي است؟ مثل بعضي ها شكر در محل شما ارزان است؟ آقاي وزير به ما بگوييد كدام آقازاده‌ها، كدام زالو صفت‌ها شكر داشتند و اما به مردم گران فروختند؟

قاضي پور كه بيشتر با سئوال به توضيح سئوالش از وزير مي‌پرداخت، افزود: ما عامل به وجود آوردن اين رانت خوارها هستيم،‌آقاي وزير، چرا آمار صريح و واضح در مورد موجودي شكر نميدهند؟ اين پول هاي شكر ما به كام چه كسي ميرسد؟ نمايندگان محترم زنگي به شهرهايتان بزنيد از بقال محل بپرسيد كه شكر كيلويي چند است؟

وي اظهار كرد: شما پول بازنشستگان را نميدهيد اما همكاران و اقوام خودتان را استخدام ميكنيد؟ خانم دانشجوي جواني به نام «سين-قاف» در دفتر شما حقوق 12 ميليوني ميگيرند.

پس از صحبت هاي قاضي پور نوبت به وزير جهاد كشاورزي براي پاسخگويي رسيد. او در بخشي از صحبت‌هايش در رابطه با دريافت حقوق نامتعارف از سوي يكي از نيروهايش گفت: من نميدانم خانمي كه در دفتر ما مي‌گوييد، كيست؟ من والا چنين موردي سراغ ندارم؟ وزارتخانه ما چنين چيزي در مورد حقوق هاي نجومي نداشت و من تكذيب ميكنم.

29217

 

کد N1514131

وبگردی