آفتاب

دفاع نماینده عضو جبهه پایداری از ورود مداحان به مسائل سیاسی/مردم را با شمرهای زمانه آشنا کنید

دفاع نماینده عضو جبهه پایداری از ورود مداحان به مسائل سیاسی/مردم را با شمرهای زمانه آشنا کنید

نماینده مردم مشهد در مجلس دهم گفت: اینکه برخی با ظاهر مقدس مآبانه تلاش دارند که از ورود مداحان اهل بیت در مسائل سیاسی و روشنگری و موضع گیری آنها در هیات مذهبی و مساجد جلوگیری کنند این حرکت همان ادامه جریان سکولاری است.

به گزارش خبرآنلاين، حجت الاسلام  نصرالله پژمانفر در نطق ميان دستور در جلسه سه شنبه-13 مهر- مجلس با اشاره به حضور مداحان در مسائل سياسي گفت: اینکه برخی با ظاهر مقدس مآبانه  تلاش دارند که از ورود سخنرانان و منبریان و مداحان اهل بیت در مسائل سیاسی و روشنگری و موضع گیری آنها د ر هیات مذهبی و مساجد جلوگیری کنند این حرکت همان جریان سکولاری است که دین را جدا از سیاست دانسته است.

وي افزود: اتفاقا تفاوت اسلام ناب حسینی با اسلام یزیدی و آمریکایی در همین رویکردها است که خودنمایی است.سخنرانان و مداحان که از خواص جامعه هستند و مخاطب آنها که عموما از جوانان به عنوان پرشورترین گروه های اجتماعی هستند باید جلسات را با رویکرد بصیرت دینی برگزار نمایند.

پژمانفر با تأكيد بر اين موضوع كه مداحان بايد مردم را با  شمرهای زمانه خود آشنا سازند، اظهار كرد:صد البته مداحان باید این مساله را مدنظر داشته باشند که مبادا در دام تشیع انگلیسی که مسلمانان را به اختلاف دعوت می کند بیفتند.


29217

 

کد N1514020

وبگردی