آفتاب

عضو مجلس خبرگان رهبری:‌ در گوشه و کنار کشور ما بعضی‌‌ها بیان می‌کنند که عصر نظامی‌گری بسر آمده است

عضو مجلس خبرگان رهبری:‌ در گوشه و کنار کشور ما بعضی‌‌ها بیان می‌کنند که عصر نظامی‌گری بسر آمده است

میران نوشت:‌ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قدرت نیروهای مسلح ایران اسلامی و تبعیت از فرامین ولایت فقیه از جمله عوامل مهم ایجاد امنیت در کشور است.

حجت‌الاسلام احمد پروایی در جمع نیروهای مسلح این شهرستان به مناسبت هفته ناجا، اظهار کرد: نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج مسؤولیت پاسداری و حفاظت از مرزها و امنیت جامعه را به‌عهده دارند و باید در کمال آمادگی و قوت بسر ببرند.

وی با بیان اینکه در قرآن بارها بر تقویت نیروهای نظامی و دفاعی یک مملکت تأکید و سفارش شده است، افزود: قدرت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور یکی از عوامل امنیت و آسایش در کشور است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش و سپاه کشور از یک امتیاز ویژه برخوردار هستند، افزود: در هیچ جای دنیا چنین امتیازی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در گوشه و کنار کشور ما بعضی‌ها مطالبی را بیان می‌کنند که عصر نظامی‌گری بسر آمده است، گفت: لشکر جمهوری اسلام ایران به ولایت اهل بیت(ع) منتسب بوده و تحت امر ولی امر مسلمین است.

پروایی ادامه داد: سفارش قرآن، دین اسلام، رهبر انقلاب و حکم عقل این است که ما از نظر نظامی به حدی باشیم تا استکبار جهانی و آمریکا به فکر حمله نظامی به کشورمان نباشند و ایران از نظر آسایش و آرامش در منطقه حرف نخست را می‌زند.

وی نیروهای مسلح کشور را اهل تزکیه و تقوا خواند و خاطرنشان کرد: این تزکیه هر قدر بیشتر شود به نیروهای مسلح کمک می‌کند تا تحت امر ولی فقیه به دستورات ایشان عمل کنند که کسی جرأت و توان حمله نظامی به کشور ما را نداشته باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پلیس باید با ناهنجاری‌ها برخورد جدی و قانونی داشته باشد یادآور شد: نیروهای انتظامی ما در اوج غیرت و حمایت از نوامیس هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید با بودن در کنار پلیس احساس امنیت کنند و این امر زمانی محقق می‌شود که پلیس به وظیفه خود عمل کند.

پروایی آزادی و نفی سازش با ظلم را از درس‌های قیام عاشورا دانست و متذکر شد: مردم در ایران با وجود مستکبران زیاد آزادانه زندگی می‌کنند و کسی جرأت تعرض به این آب و خاک را ندارد.

وی قیام عاشورا را درس وفاداری به جوانان کشور ذکر کرد و گفت: یکی از افتخارات ایران اسلامی در سایه الگوگیری از رفتار ائمه اطهار و امامان معصوم، دادخواهی از حق مظلوم در برابر ظالم است.
29213

 

کد N1513670

وبگردی