آفتاب

سردار جلالی: خلیج فارس صحنه جنگ میان ایران و عربستان است /مناقشه سایبری ایران با آمریکا و اسرائیل

سردار جلالی: خلیج فارس صحنه جنگ میان ایران و عربستان است /مناقشه سایبری ایران با آمریکا و اسرائیل

میزان نوشت:رییس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه خلیج فارس صحنه جنگ میان ایران و عربستان است، گفت: با توجه به اهمیت خلیج فارس برای عربستان، ایران و آمریکا، وقوع جنگ در آن همه را متضرر می‌کند.

سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل امروز طی سخنانی در کنفرانس ملی پدافند غیرعامل و توسعه پایدار، اظهار داشت: طی سال‌های اخیر ما در سه حوزه نظامی، اقتصادی و سایبری با رژیم صهیونیستی، عربستان و آمریکا در حال مناقشه هستیم.

وی با بیان اینکه امروز استراتژی مقامات سعودی نسبت به ایران تغییر کرده، گفت: اسراییل و عربستان امروز سلاح‌های زیادی را در منطقه خریداری کردند که این موضوع یک تهدید برای ما محسوب می‌شود.

جلالی با بیان اینکه خلیج فارس صحنه جنگ میان ایران و عربستان است، افزود: با توجه به اهمیت خلیج فارس برای عربستان، ایران و آمریکا، جنگ در آن همه را متضرر می‌کند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل موفقیت اخیر وزارت نفت در اوپک و جلوگیری از کاهش نرخ قیمت نفت را برای عربستان سعودی مشکل‌ساز دانست و گفت: وقتی اعضای ناظر در "FATF" کشورهایی نظیر عربستان و رژیم صهیونیستی هستند، بنابراین باید قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهیم.

۲۹۲۱۵

کد N1513037

وبگردی