آفتاب
رهنما در گفتگو با مهر:

بهترین‌های کاراته به اتریش می روند/ در انتخابی‌ها عدالت رعایت شد

بهترین‌های کاراته به اتریش می روند/ در انتخابی‌ها عدالت رعایت شد

سرمربی پشین تیم ملی کاراته گفت: اردونشینان کاراته روند خوبی را طی می کنند و با ادامه این روند می توان از بهترین های کاراته ایران انتظار کسب نتیجه ای مطلوب در رقابتهای جهانی را داشت.

مسعود رهنما با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: در جریان رقابتهای بین المللی ارومیه و مبارزات اعضای تیم ملی مشکلات فنی را مشاهده کرده و در این رابطه مسائلی را برای اعضای کادر فنی تشریح کردم. هفته گذشته که بازدیدی از اردوی تیم ملی داشتم  و با توضیحاتی که کادر فنی ارائه نمود نشان از روند روبه رشد کاراته کاها و رفع این نقاط ضعف بود. 

وی افزود: کادر فنی تیم ملی مسیری را برای انتخاب نفرات اصلی پیش روی کاراته کاها قرار داد که ضریب خطای کمتری داشت و به نوعی نزدیک به صفر و روند طی شد به اجرای عدالت نزدیک بود. به همین دلیل اعتقاد دارم نفراتی که در اردوی تیم ملی حضور دارند بهترین های ایران هستند.

این کارشناس کاراته در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ملی پوشان کاراته به خوبی درک کرده‌اند که رقابتهای جهانی را در پیش دارند. مسابقاتی که در بالاترین سطح فنی و با حضور بهترین های دنیا برگزار خواهد شد و بدون شک کار سختی را برای کسب مدال پیش رو خواهند داشت. همین موضوع باعث شده تا برای حضوری موفق در این مسابقات سخت تلاش کنند.

سرمربی پیشین تیم ملی به ورود این رشته به بازیهای المپیک اشاره کرد و گفت: این یک خبر بسیار خوب برای کاراته دنیاست و رقابتهای جهانی بدون شک اولین گام برای رسیدن به موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ است. من امیدوارم کاراته کاهای شایسته کشورمان این قدم را به خوبی بردارند. چرا که این قدم خوب می تواند اثر مثبت و بسیار خوبی در کاراته کشورمان برای سالهای آتی باشد.

رهنما در پایان گفت: تمرینات تیم ملی به سمتی می رود که اردونشینان کاراته با آمادگی مطلوب راهی رقابتهای جهانی شده و بهترین عملکرد را خود به نمایش بگذارند و من من خیلی امیدوارم که این تیم کاراته ای با کیفیت و سطح بالا را در اتریش به نمایش گذاشته و بتواند نتیجه ای بهتر از دوره های قبل کسب کند. 

بیست و سومین دوره ر قابتهای کاراته قهرمانی جهان ۴ تا ۹ آبان ماه در اتریش برگزار خواهد شد.

کد N1512842

وبگردی