آفتاب

واکنش نوبخت به تصویب کلیات لایحه برنامه ششم توسعه در مجلس

واکنش نوبخت به تصویب کلیات لایحه برنامه ششم توسعه در مجلس

ایرنا نوشت: سخنگوی دولت با بیان اینکه تصویب کلیات برنامه ششم دومین اقدام تعامل برانگیز مجلس دهم با دولت است، گفت: مجلس هر تغییری که مقتضی بداند می‌تواند در تمامی لوایح منظور کند.

محمدباقر نوبخت  یکشنبه-11 مهر- با اشاره به تصویب لایحه برنامه ششم توسعه در کمیسیون تلفیق، افزود: از 28 نفر اعضای کمیسیون، 27 نفر به لایحه برنامه ششم توسعه رای مثبت دادند و از این جهت بر دولت فرض خواهد بود که نهایت تعامل و همکاری را با مجلس داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: تصویب کلیات لایحه برنامه ششم توسعه دومین اقدام شایسته و تعامل برانگیز مجلس دهم با دولت است و نخستین اقدام تصویب اصلاح قانون بودجه سال 95 در ماه گذشته با اکثریت آرا بود.

نوبخت با بیان اینکه با هماهنگی و تعامل مشترک بین مجلس و دولت می توان یک لایحه اثربخش و منقح داشت، ادامه داد:حق مجلس است که فصل الخطاب باشد و مجلس از نظر دولت جایگاه رفیعی داشته و در راس امور است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با تاکید بر اینکه مجلس هر تغییری که مقتضی بداند می تواند در تمامی لوایح منظور کند، تصریح کرد: با همکاری مثبت و سازنده ای که بین مجلس و دولت صورت می گیرد، شاهد اجرایی شدن برنامه موثر و توسعه بخش در کشور خواهیم بود.

23217

کد N1512658

وبگردی