آفتاب

فعالیت 155 شرکت تعاونی دانش بنیان در کشور

فعالیت 155 شرکت تعاونی دانش بنیان در کشور

تبریز- ایرنا - مدیرکل دفتر تعاونی های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شرکت های تعاونی دانش بنیان در دولت تدبیر و امید به صورت منسجم تر و تخصصی تر فعالیت می کنند، از فعالیت 155شرکت تعاونی دانش بنیان در کشور خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، البرز محمدی روز یکشنبه در گردهمایی شرکت های فناور و دانش بنیان در این منطقه آزاد با اشاره به اینکه در زمان حاضر حدود 600 شرکت فناور در قالب تعاونی در کشور فعالیت می کنند، اظهار امیدواری کرد این شرکت ها نیز بتوانند از مراجع مربوطه عنوان دانش بنیان را کسب کنند.
وی با اشاره به توجه منطقه آزاد ارس به شرکت های دانش بنیان گفت: قابلیت های فناورانه این منطقه برجسته است و امیدواریم شاهد ایجاد و راه انداری نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان در ارس باشیم.
محمدی با اشاره به اینکه ارس پایلوت / آزمونه / فعالیت های دانش بنیان در بین مناطق آزاد کشور است، بر ضرورت همکاری شرکت های دانش بنیان همسو با یگدیگر تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه وزارت تعاون در برنامه های خود از تعاونی های تامین نیاز واحدهای دانش بنیان حمایت می کند، ادامه داد: حمایت از تعاونی های دانشگاهی و دانشجویی و شرکت هایی که در جوار دانشگاه ها به صورت تعاونی دانشجویی شکل می گیرند در دستور کار وزات تعاون قرار دارد.
ر حاشیه این گردهمایی شرکت های فناور و دانش بنیان در محیطی تخصصی در نمایشگاه ویژه ، توانمندی های خود را ارئه کردند.
160شرکت دانش بنیان و فناور از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان در این گردهمایی یکروزه حضور داشتند.
خبرنگار: پرویز انصاری** انتشاردهنده : محمد عزیزی راد
3071/518
کد N1512527

وبگردی