آفتاب
رئیس جمعیت هلال احمر عنوان کرد؛

آمادگی هلال احمر برای همکاری با برنامه جهانی ایمنی جاده ای

آمادگی هلال احمر برای همکاری با برنامه جهانی ایمنی جاده ای

رئیس جمعیت هلال احمر، از همکاری با برنامه جهانی ایمنی جاده ای فدراسیون بین المللی جمعیت‌های ملی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هلال احمر، دکتر سید امیرمحسن ضیائی در حاشیه برگزاری همایش مدیران ستادی و عامل استان های جمعیت هلال احمر و در دیدار با «بری واتسون»، مدیر برنامه جهانی ایمنی جاده‌ای در فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر، گفت: هلال احمر ایران آماده است تا به منظور کاهش تلفات جاده ای و با بهره مندی از توان و ظرفیت جوانان و داوطلبان اقدامات مشترکی را با برنامه جهانی فدراسیون برای کاهش حوادث جاده ای اجرایی کند.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر نقش اصلی را در کمک به کاهش تصادفات جاده ای دارد، اظهار کرد: دولت نیز در این زمینه از جمعیت هلال احمر دفاع می کند.

بری واتسون هم در این دیدار با اشاره به اینکه برنامه ایمنی جاده ای در حاشیه نشست مجمع عمومی فدراسیون ارائه شده است، گفت: مقرر شده است تا برنامه ایمنی جاده ها در ائتلاف یک میلیاردی گنجانده شده و توجه بیشتر دولت ها به این مهم جلب شود.

وی با اشاره به اینکه بهترین روش برای کاهش تلفات جاده ای همکاری با جمعیت های ملی است، افزود: با وجود داوطلبان و جوانان این جمعیت ها، می توان به اهداف مهم برنامه دست یافت و در این زمینه می توان از حمایت های مادی و معنوی سازمان ها و نهادهای مردمی علاقمند در کاهش حوادث جاده ای و استفاده از ایده های خلاقانه در این زمینه بهره برد.

در این دیدار بری واتسون تندیس همکاری در برنامه جهانی ایمنی جاده‌ای را به دکتر ضیائی اهدا کرد.

کد N1512348

وبگردی