آفتاب
آیت الله یزدی در جمع خبرنگاران:

شکستن حریم قم پذیرفتنی نیست

شکستن حریم قم پذیرفتنی نیست

قم - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه برگزار کنندگان کنسرت در قم حریم این شهر را شکستند، گفت: شکستن حریم قم مثل شهرهای دیگر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد یزدی قبل از ظهر یکشنبه در نشست خبری که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با انتقاد شدید از برگزاری کنسرت طی روزهای گذشته در قم، گفت: برگزار کنندگان این برنامه حرمت حرم کریمه اهل بیت(ع)، مراجع تقیلد و حوزه علمیه را شکستند.

وی با تأکید بر اینکه جامعه مدرسین واکنش خود را نسبت به این مسئله نشان داده است، گفت: مسائلی را که مطرح می‌کنم مربوط به شخص من است و واکنش جامعه مدرسین نیست.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه وزیر ارشاد احیاگر کنسرت در کشور است، گفت: من ناصحانه به شما می‌گویم که ادامه این روند موجب کاهش مقبولیت دولت است.

وی با بیان اینکه و رئیس جمهور در این زمینه به وزیر خود تذکر دهد، گفت: وزیر ارشاد چندی قبل در برنامه هنری که با حضور هنرمندان کشورهای مختلف برگزار شده بود اعلام کرده که این برنامه‌ها موجب ایجاد صلح در بین اقوام مختلف خواهد شد در حالی که این شیوه صحیح نیست و باعث گسترش فساد و بی‌حجابی در کشور می‌شود.

آیت الله یزدی با اشاره به اینکه فیلم برگزاری کنسرت در قم را دیده است، گفت: کسی حق ندارد عذرخواهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم را بپذیرد زیرا شکستن حریم قم مثل شهرهای دیگر نیست.

این خبر تکمیل می‌شود ...

کد N1512081

وبگردی