آفتاب
در بیستمین سالگرد شرکت سامان گستر اصفهان مطرح شد

اصفهان الگوی حرکت‌های موفق

اصفهان الگوی حرکت‌های موفق

بیستمین سالگرد تاسیس شرکت سامان گستر اصفهان با حضور مدیران شهری و استانی در سرای زیبای عطار در یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های اصفهان برگزار ...

دنیای اقتصاد – اصفهان - نسرین احمدی‌فخر:بیستمین سالگرد تاسیس شرکت سامان گستر اصفهان با حضور مدیران شهری و استانی در سرای زیبای عطار در یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های اصفهان برگزار شد.مجید کیانی، مدیرعامل شرکت سامان گستر اصفهان در این مراسم گفت: اقتصاد مقاومتی خست در هزینه کردن نیست بلکه درست، صحیح، به موقع و به اندازه مصرف کردن از منابع است. اصفهان الگوی حرکت‌های موفق بوده و هست.وی افزود: نهال نوپای دیروز به جوان پرانرژی و فعال و کارآمد امروز ازحیث تفکر و برنامه‌ریزی تبدیل شده است که حاصل عبور از شرایط مختلف اقتصادی و بحران‌های کوچک وبزرگ است.مهدی جمالی‌نژاد، شهردار اصفهان نیز در مراسم بزرگداشت این شرکت گفت: برای افزایش تولید یا باید سرمایه را افزایش دهیم و نیروی کار را مدیریت کنیم یا تلاش کنیم با همان شرایط و امکانات پیشین میزان تولید را بالا ببریم. بخش دوم همان تعریف بهره‌وری است.

 

یعنی باهمان شرایط قبلی تولید و ارزش اقتصادی را افزایش دهیم‌. وی افزود: در کشورهای پیشرفته، مراکز اقتصادی وجود دارد که با استخدام متخصصان توانمند؛ طراحی مدل‌های هوشمند و دقیق اقتصادی و نیز بهینه‌سازی روش‌های خود، توانسته‌اند با استفاده رسانه‌ای از امکانات وسیع، تحلیل‌هایی در زمینه بازارهای مختلف سرمایه‌گذاری منتشر کنند که برای سرمایه‌گذاران راهگشا هستند.وی گفت: این اقدام پیشبرد اهداف عمرانی و انتفاعی شهر را در پی دارد و موجب می‌شود مجموعه شهرداری بتواند شهر و امور شهری را با دید کلان رصدکند. رئیس هیات‌مدیره شرکت سامان گستر ادامه داد: در بخش تجاری سامان گستر با دراختیار داشتن شرکت‌های بهسامان تجارت در داخل و ای سی گستر در مالزی و جوینت‌های متعدد در داخل و خارج کشور، توانایی انجام خدمات واردات و صادرات انواع کالا و تجهیزات و نیز خدمات مدیریت صادرات E.M.C به مجموعه‌های حقیقی و حقوقی وجود دارد.

کد N1511691

وبگردی