آفتاب
حجت الاسلام معزی

نظام نامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر از سوی دفتر مقام معظم رهبری ابلاغ شد

نظام نامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر از سوی دفتر مقام معظم رهبری ابلاغ شد

اردبیل - ایرنا- نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمراز ابلاغ نظام نامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین معزی روز شنبه در همایش نذیران ستادی و عامل هلال احمر در سرعن افزود: این نظامنامه با تلاش صاحبان اندیشه و مشاوران تهیه و تدوین شده و در آن خط و مشی حرکتی و عملیاتی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر تبیین شده است.
وی بیان کرد: این نظام نامه پس از ویرایش نهایی به محضر رهبر فرزانه انقلاب ارسال شده بود که پس از رویت معظم له و تایید نظام نامه، هفته گذشته به این حوزه ابلاغ شد.
حجت الاسلام معزی به طراحی و تدوین سند راهبردی جمعیت هلال احمر و تنظیم برنامه های پنج ساله و 10 ساله این مجموعه اشاره کرد وگفت: تدوین سند راهبردی جمعیت از کارهای ارزشمندی است که باید برای رسیدن به اهداف مندرج در آن همه تلاش کنند.
وی بیان کرد: شعار این سند جامع راهبردی، تسکین آلام بشری، حفاظت از کرامت انسان ها و ترویج صلح و دوستی بین ملت هاست که رسیدن به این اهداف همت و همدلی می طلبد.
او اضافه کرد: هدایت و نظارت بر مجموعه اقدامات و فعالیتهای جمعیت هلال احمر به منظور رعایت اصول و اهداف عالیه و انطباق آن با موازین اسلامی و انسانی و همچنین آموزش، گسترش و تعمیق تعالیم اسلامی و هدایت امور فرهنگی و نهادینه سازی و ارتقاء فرهنگ سازمانی بر اساس ارزش های اسلامی در بین مدیران، کارکنان و اعضای هلال احمر از مأموریت های حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است.
همایش مدیران هلال احمر کشور روزهای شنبه و یکشنبه در اردبیل برگزار می شود.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشاردهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6016
کد N1511530

وبگردی