آفتاب

رئیس فدراسیون فوتبال: اقتصاد از مهمترین مسایل در توسعه ورزش است

رئیس فدراسیون فوتبال: اقتصاد از مهمترین مسایل در توسعه ورزش است

بندرعباس- ایرنا- رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اقتصاد ورزش از مهمترین مسایل در توسعه آن است، گفت: مشکلات اقتصادی و مالی از جمله موانع مهم در مسیر رشد و توسعه ورزش است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی تاج روز شنبه در حاشیه برگزاری مجمع هیات فوتبال هرمزگان در بندرعباس به خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به محدود بودن بودجه دولتی باید سعی کنیم از ظرفیت های بخش خصوصی برای توسعه ورزش استفاه کنیم.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت بخش خصوصی در حوزه های مختلف از جمله حوزه ورزش، خاطرنشان کرد: باید همه در ایجاد شرایط مناسب سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش تلاش کنند.
تاج تاکید کرد: از تمام دستگاه ها و افرادی که امکان حمایت از ورزش در استان های مختلف را دارند، خواستاریم که حمایت از این حوزه را در فهرست برنامه های اولویت دار خود قرار دهند.
رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از جمله استان هایی که در طول سالهای اخیر رشد خوبی در حوزه ورزش از جمله رشته فوتبال داشته، استان هرمزگان است که از ظرفیت های اقتصادی بسیار خوبی نیز برخوردار است.
وی ابراز داشت: زیرساختهای توسعه فوتبال حرفه ای در حال حاضر در هرمزگان فراهم است که در صورت حمایت بخش خصوصی در کنار حمایت های دولتی، آینده بسیار روشنی برای آن قابل تصور است.
تاج همچنین به حمایت فدراسیون فوتبال از برگزاری مسابقات کشوری در بندرعباس به خصوص در قالب فوتبال ساحلی و فوتسال در دو بخش بانوان و آقایان نیز اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: سواحل وسیع در هرمزگان امکان توسعه فوتبال ساحلی را در همه شهرهای استان فراهم کرده و باید از این ظرفیت به نحو شایسته ای استفاده شود.
در مجمع عمومی هیات فوتبال هرمزگان که در حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد ، عباس امینی زاده شهردار بندرعباس از بین 28 رای اخذ شده با کسب 18 رای سکان ریاست این هیات را برای چهارسال به عهده گرفت.
6048/7198/1772
*خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشاردهنده: مجید ملازاده
کد N1511513

وبگردی