آفتاب

تحویل کلید مغازه‌های جدید به اوراقچی‌های شوش

تحویل کلید مغازه‌های جدید به اوراقچی‌های شوش

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از تحویل کلید مغازه‌های جدید به اوراقچی‌های شوش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران زنگیشه درمراسم ساماندهی و انتقال صنف اوراق کننده های اتومبیلبا بیان اینکه در دوران مدیریت شهردار تهران شاهد انتقال این صنوف از مرکز شهر بوده ایم، خاطرنشان کرد: انتقال هزار واحد ریختگری به شهرک شمس آباد و انتقال چرم سازان به شهرک چرمشیر ازجمله این موضوعات بود که در حال حاضر با همکاری استانداری، دادستان تهران و اتحادیه ها همچنان ادامه دارد.

وی با ابراز امیدواری در خصوص اینکه که در حال حاضر با هماهنگی صنف اوراق چی ها این صنف در شهرکی به وسعت ۲۲ هکتار در کیلومتر ۱۵ جاده خاوران مستقر خواهد شد، اضافه کرد: در حال حاضر ۱۲۵۰ سوله در این شهرک ساخته شده که لوله گذاری های گاز نیز انجام شده است.

وی تصریح کرد: در پی انتقال این صنف از منطقه شوش، طرح تفصیلی پهنه تجاری در دستور کار قرار گرفته است. این در حالی است که در زمینه تغییر کاربری مکان فعلی این صنف در میدان شوش به مجتمع تجاری در خور شان تبدیل می شود.

زنگیشه با تاکید بر اینکه با تمام توان در خدمت هستیم تا مکان فعلی این صنف در میدان شوش به یک قطب تجاری تبدیل شود، خاطرنشان کرد: به همین منظور امروز پنجاه کلید از واحد های صنفی اوراق چی ها به این افراد تحویل داده می شود که این کار تا هفته آینده ادامه داشته تا نواقص این طرح به طور کلی مرتفع شود.

کد N1511452

وبگردی