آفتاب
بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال:

قهرمانی درجام کنفدراسیون آسیا، حاصل هفت ماه تمرین والیبالیست ها بود

قهرمانی درجام کنفدراسیون آسیا، حاصل هفت ماه تمرین والیبالیست ها بود

گنبدکاووس - ایرنا - بازیکن گنبدی تیم ملی 'ب' والیبال بزرگسالان ایران، قهرمانی در پنجمین دوره مسابقات والببال جام کنفدراسیون مردان آسیا را حاصل هفت ماه تمرین و تلاش خود و دیگر بازیکنان تیم ملی دانست.

سلیم چپرلی روز شنبه درحاشیه مراسم استقبال از وی و 'داوود نافعی' داور بین المللی گنبدکاووس حاضر در مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی برای شرکت دراین مسابقات تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند و شایستگی قهرمانی نیز داشتند.
وی گفت: پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا که با شرکت هشت تیم برتر این قاره در کشور تایلند برگزار شد، از سطح فنی بالایی برخوردار بود و تیم ملی ایران موفق به کسب عنوان نخست این مسابقات شد.
چپرلی که در پست دریافت کننده قدرتی و برای نخستین بار در تیم ملی ب والببال ایران در رده بزرگسالان بازی کرده است، اضافه کرد: بازی خوب و هماهنگ بازیکنان تیم ملی باهدایت مربیان و نیز دعای خیر مردم، سبب پیروزی بر حریفان و کسب عنوان قهرمانی شد.
داوود نافعی، داور بین المللی والیبال از گنبدکاووس، که برای قضاوت در این مسابقات انتخاب شده بود، نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با خوب ارزیابی کردن سطح پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون مردان آسیا در کشور تایلند، گفت: هشت تیم برتر حاضر دراین مسابقات که از سطح آمادگی و فنی بالایی برخوردار بودند، سطح داوری آن را نیز بسیار بالا برده بود.
به گزارش ایرنا، مراسم استقبال از سلیم چپرلی بازیکن تیم ملی ب والیبال بزرگسالان و داوود نافعی داور بین المللی این رشته ورزشی ظهر امروز شنبه با حضور مسئولان و مردم گنبدکاووس برگزار شد.
علاوه بر حضور این بازیکن و داور گنبدی، 'عظیم جزیده' به عنوان مربی تیم ملی ب والیبال ایران نیز از گنبدکاووس درپنجمن دوره مسابقات جام کنفدراسیون مردان آسیا حضور داشت که به دلیل انجام برخی امورات در تهران، امروز به گنبدکاووس نیامد.
تیم ملی ب والیبال ایران در پنجمین دوره جام کنفدارسیون مردان آسیا که مهرماه امسال به میزبانی کشور تایلند برگزار شد، موفق به کسب مقام قهرمانی دراین مسابقات شد.
تیم ملی ب والیبال ایران که در گروه B با تیم های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی همگروه بود با برتری مقابل این تیم ها و درنهایت با شکست تیم والیبال چین در دیدار نهایی، برای سومین بار به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت.
والیبال در شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان که از آن به عنوان پایتخت والیبال ایران نام برده می شود، علاقه مندان زیادی بویژه در بین ترکمن ها دارد و این شهرستان تاکنون بازیکنان و مربیان زیادی درسطح ملی و باشگاهی تقدیم ورزش کشور کرده است که فرهاد قائمی از برترین این بازیکنان است.
/3039/ 1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
کد N1511432

وبگردی