آفتاب

همکاری دو نهاد علمی برای نمایه‌سازی نشریات علوم انسانی اسلامی

همکاری دو نهاد علمی برای نمایه‌سازی نشریات علوم انسانی اسلامی

زمینه های همکاری وزارت علوم و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در مسائلی همچون نمایه‌سازی نشریات علوم انسانی اسلامی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضورمعاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و برخی مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری زمینه‌های همکاری این دو نهاد علمی بررسی شد.

 معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مدیر گروه برنامه‌ریزی و ارزیابی این معاونت به همراه مسئولان مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی، ضمن حضور در وزارت علوم، جلسه‌ای با مدیرکل برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری پژوهشی وزارت علوم، برگزار کردند.

علاوه بر این، در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین یعقوب نژاد گزارش مفصلی از فعالیت‌های پژوهشگاه و  مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی ارائه کرد و در ادامه دکتر شریفی، مدیرکل برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری پژوهشی وزارت علوم، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام‌شده در پژوهشگاه به‌ویژه در حوزه اصطلاح‌نامه و نمایه‌سازی، خواستار این شد که نماینده‌ای از مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی برای ارائه گزارش در شورای توسعه پژوهش و فناوری در علوم انسانی شرکت کند.

همچنین، مقرر شد کارشناسان مرکز اطلاعات با کارشناسان نمایه‌سازی نشریات مرکز برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری پژوهشی درباره نحوه نمایه‌سازی نشریات علوم انسانی اسلامی جهت نحوه همکاری تبادل‌نظر کنند.

کد N1511345

وبگردی