آفتاب

مسئولان استان بوشهر باید از تیم ایرانجوان حمایت کنند

مسئولان استان بوشهر باید از تیم ایرانجوان حمایت کنند

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم دسته دومی نفت امیدیه اهواز گفت: ایرانجوان بوشهر یک تیم بسیار خوب و ریشه دار است و مسئولان این استان باید بیش از پیش به فکر این تیم باشند.

داریوش هرمزی جمعه شب پس از برد تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم ایرانجوان بوشهر در صورت تداوم این روند و نبود حمایت مالی لازم در ادامه مسابقات لیگ، فانوس به دست شده و خطر سقوط بطور جدی متوجه این تیم است.
وی تصریح کرد: تیمهای ایرانجوان و شاهین از سرمایه های بزرگ فوتبال استان بوشهر هستند که با توجه به ظرفیت های مالی موجود در استان نباید با مشکلات مالی دسته و پنجه نرم کنند.
وی در ارتباط با شرایط این بازی نیز گفت: ایرانجوان موقعیت های زیادی روی دروازه نفت امیدیه خلق کرد ولی با هوشیاری خط دفاعی تیم ما هیچ کدام تبدیل به گل نشد.
هرمزی یادآور شد: این دیدار یک بازی تاکتیکی بود و از همان ابتدا تیم نفت امیدیه به قصد برد وارد زمین مسابقه شدکه با همت بازیکنان این تیم به این مهم دست پیدا کرد.
وی افزود: با مشاهده فیلم دو بازی ایرانجوان برابر خیبر خرم آباد و فجر سپاسی به خوبی نقاط ضعف و قوت این دو تیم را آنالیز کرده و همین امر کمک زیادی به شناخت ما از تیم حریف کرد.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: داور در تمامی صحنه ها خوب ظاهر شد و عملکرد مناسبی را از خود به جای گذاشت.
شبک **7212/ 6047** 1917**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری **انتشار دهنده : سیدمحمدباقر نوربخش
کد N1452029

وبگردی