آفتاب
گزارش کامل روز دوم مرحله یک سی و دوم جام حذفی

قهرمان و نایب قهرمان لیگ، ذبح شدند

قهرمان و نایب قهرمان لیگ، ذبح شدند

با برگزاری هفت دیدار، روز دوم مرحله یک سی و دوم رقابت های جام حذفی نیز به پایان رسید، روزی که بزرگترین شگفتی این رقابت ها رقم خورد و پرسپولیس اسیر تیم دسته دومی قشقایی شد.

خونه به خونه، اولین پیروز روز دوم

نماینده بابلی راس ساعت 14:30 بازی خود را در برابر تیم شاهین بندرعامری بوشهر آغاز کرد، آنها که این بازی را در خانه خود برگزار می کردند در نهایت موفق شدند با دو گل بازی را به سود خود به پایان برسانند. روح الله باقری، مهاجم خونه به خونه ای ها تنها بازیکنی بود که در این بازی موفق به گلزنی شد، او در دقایق 24 و 45 دو گل وارد دروازه تیم بوشهری کرد تا موجبات صعود تیمش به مرحله یک شانزدهم را فراهم کند. خونه به خونه در مرحله بعدی به مصاف تیم لیگ برتری ماشین سازی تبریز خواهد رفت.



شکست پرسپولیس و این قشقایی غول کش
یکی از بازی هایی که از ساعت 15 آغاز شد دیدار تیم های پرسپولیس و قشقایی شیراز بود، این بازی که با میزبانی شیرازی ها در ورزشگاه حافظیه آغاز شد در نهایت با نتیجه ای عجیب به پایان رسید. در این بازی ابتدا تیم  کم نام و نشان و دسته دومی قشقایی بود که در دقیقه 8 بازی توسط محمدجواد زارعی به گل دست پیدا کرد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد، در نیمه دوم نیز پرسپولیسی ها با گل دقیقه 60 ولادیمیر پریمیوف موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند، این نتیجه تا پایان 120 دقیقه نیز ادامه داشت تا در ضربات پنالتی تیم قشقایی موفق شود بازی را به سود خود به پایان برساند. تیم شیرازی با این پیروزی در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف تیم همشهری، یعنی آینده سازان برق شیراز می رود.

 

 


 


تراکتورسازی به انزلی چی ها رسید
شاگردان امیر قلعه نویی نیز در اولین دیدار خود که در ساعت 15 آغاز شد در خانه خود به مصاف فولاد یاسوج رفتند، آنها که احتمال برخوردشان با تیم پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی پیش بینی می شد، در نهایت توانستند دو بار در این بازی دروازه حریف را باز کنند و از سد اولین حریف خود بگذرند. محمد ایرانپوریان در دقیقه 48 از روی نقطه پنالتی و محمد ابراهیمی در دقیقه 70 توانستند برای تراکتورسازی در این بازی گلزنی کنند، تیمی که در مرحله یک شانزدهم نهایی باید به مصاف ملوان بندرانزلی برود.

 

 


 


سایپا، از بادران تا بادران
نارنجی پوشان نیز در اولین بازی خود از ساعت 15 به مصاف تیم بادران نوین رفتند، آنها که مهدی ترابی را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در این بازی به همراه نداشتند در نهایت توانستند با دبل هافبک برزیلی خود به پیروزی دست پیدا کنند. رینالدو جوزه در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 82 دو بار برای سایپا گلزنی کرد. حسین فرکی در این بازی تعدادی از بازیکنان اصلی خود را روی نیمکت نشانده بود. سایپایی ها پس از پیروزی در برابر تیم بادران نوین در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف تیم اصلی بادران خواهند رفت.

 


 


گسترش فولاد، از هت تریک تا خروج از بحران
شاگردان کمالوند پس از عدم نتیجه گیری در بازی های لیگ برتر در اولین دیدار خود در جام حذفی از ساعت 15 در برابر تیم امید شهرداری اراک قرار گرفت، گسترشی ها این بازی را در اراک برگزار می کردند در نهایت توانستند بهترین نتیجه روز دوم مرحله یک سی و دوم را به دست بیاورند، علی رضا نقی زاده، هافبک تبریزی ها سه بار در این بازی و در دقایق 15، 42 و 60 توانست گلزنی کند و علاوه بر او مسعود ابراهیم زاده در دقیقه 44 و یوسف سیدی در دقیقه 79 دیگر گل های گسترش فولاد را به ثمر رساندند. این تیم در مرحله بعدی باید در خانه خود از تیم مس رفسنجان پذیرایی کند.

 


نفت امیدیه در جنوب باقی ماند
تنها دیداری که امروز در ساعت 16 برگزار شد، بازی تیم های نفت امیدیه و ایرانجوان بوشهر در بوشهر بود، نفتی ها در این بازی توانستند با یک گل حریف خود را شکست بدهند و به مرحله یک شانزدهم نهایی برسند، دیداری که بازهم با تیمی جنوبی برگزار می شود، نفت امیدیه در بازی مرحله بعد خود با شهرداری ماهشهر دیدار خواهند داشت. علی حسینی در دقیقه 34 توانست گل این تیم را در بازی امروز به ثمر برساند.

 

 


دومین شگفتی، قهرمان هم حذف شد
استقلال خوزستان در اولین بازی خود در خانه به مصاف نفت و گاز گچساران رفت، دیداری که شاید خیلی ها دل به صعود تیم قهرمان لیگ برتر بستند و این اتفاق در نهایت نیفتاد تا دومین شگفتی جام حذفی رقم بخورد، آنها در این بازی و در دقیقه 57 دروازه خود را باز شده دیدند و دیگر نتوانستند به جبران آن بپردازند و در اولین دیدار شکست و در پی آن، حذف را پذیرا شوند. کوشا بهایی پور، تنها گل این بازی را به ثمر رساند. نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم به مصاف تیم راه آهن خواهد رفت.

 


شهرداری فومن به همنام تبریزی رسید
پیش از این قرار بود دیدار تیم های شهرداری فومن و سپیدرود رشت، امروز و از ساعت 15 آغاز شود که این بازی به دلیل انصراف تیم سپیدرود برگزار نشد تا شهرداری فومن یکی دیگر از نماینده گیلانی ها در مرحله یک شانزدهم نهایی باشد، آنها در دیدار بعدی خود به مصاف شهرداری تبریز خواهند رفت.

 


مس کرمان در انتظار شاید استقلال
نماینده کرمانی ها نیز در بازی امروز خود باید در ساعت 15 به مصاف تیم خیبر خرم آباد می رفتند اما این بازی نیز به دلیل انصراف نماینده خرم آباد برگزار نشد تا مس کرمان به مرحله بعد برود و هم اکنون نیز در انتظار برگزاری بازی تیم های استقلال تهران و ملوان نوین بندرانزلی برود تا حریف خود را بشناسد.

 


پدیده مشهد عازم مسجد سلیمان شد
طبق برنامه ریزی جام حذفی تیمی از دیدارهای مرحله یک سی و دوم، بازی تیم های پدیده مشهد و شهباز نوژن البرز بود که باید امروز و از ساعت 15 آغاز می شد اما این اتفاق به دلیل کناره گیری تیم شهباز از جام حذفی انجام نگرفت. شاگردان مهاجری حالا باید در مرحله یک شانزدهم مهمان مسجدسلیمان و تیم نفت باشند.

 


پارس جنوبی، سپاهان را ملاقات می کند
بازی تیم های پارس جنوبی جم و نیروی زمینی تهران که باید در ساعت 16:15 برگزار می شد به دلیل انصراف تیم نیروزی زمینی از حضور در جام حذفی لغو شد تا تیم پارس جنوبی جم در مرحله یک شانزدهم نهایی به سراغ اصفهان و تیم سپاهان برود.

 


نفت مسجدسلیمان هم به پدیده رسید
آخرین دیداری که امروز و از ساعت 16:30 باید به انجام می رسید بازی های تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال آبی تهران بود که به دلیل عدم تمایل به ادامه حضور نماینده تهرانی در جام حذفی، این بازی برگزار نشد، حالا نفت مسجدسلیمان در مرحله یک شانزدهم نهایی باید به مصاف پدیده ای برود که او نیز بدون بازی به این مرحله رسیده است.



کد N1451829

وبگردی