آفتاب
سعید آذری:

ذوب‌آهن مدعی قهرمانی جام حذفی است/ از حسینی حمایت می‌کنیم

ذوب‌آهن مدعی قهرمانی جام حذفی است/ از حسینی حمایت می‌کنیم

بوشهر - مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن مدعی قهرمانی جام حذفی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذری دوشنبه‌شب پس از بازی دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بوشهر همواره سابقه درخشانی در فوتبال ایران داشته است و تیم شاهین از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است.

وی به بازی قابل قبول تیم شاهین شهرداری بوشهر در مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: هواداران تیم شاهین و فوتبال‌دوستان بوشهری نیز به خوبی تیم خود را تشویق کردند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان یکی از مشکلات ذوب‌آهن در این مسابقه را رطوبت بالای هوا عنوان کرد و افزود: این موضوع باعث شد تا بازیکنان ذوب‌آهن کارهای تمرین‌شده را به خوبی نتوانند پیاده کنند.

وی به توانمندی بالای بازیکنان تیم ذوب‌آهن اشاره کرد و گفت: بازیکنان بسیار خوبی داریم و در جام حذفی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم.

آذری با بیان اینکه گل‌محمدی خودش درخواست استعفا داشت و ما با این استعفا موافقت کردیم، اضافه کرد: مجید حسینی عملکرد خوبی را در دو بازی قبلی داشته است و به نتایج خوبی رسیده است و با این بازی‌هایی که ارائه کرده است اعتماد باشگاه به وی بیشتر شده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد: حمایت کاملی از مجید حسینی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ذوب‌آهن اصفهان در جام حذفی کشور در بوشهر به مصاف تیم شاهین شهرداری رفت که موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه شش بر پنج به پیروزی برسد. بازی در وقت قانونی و وقت اضافی گلی در بر نداشت.

کد N1451453

وبگردی