آفتاب
جام حذفی فوتبال

صعود تیم ماشین سازی تبریز با پیروزی بر تیم اتحاد لردگان

صعود تیم ماشین سازی تبریز با پیروزی بر تیم اتحاد لردگان

شهرکرد- ایرنا- تیم لیگ برتری ماشین سازی تبریز در چارچوب رقابتهای جام حذفی باشگاههای فوتبال ایران با شکست تیم گمنام اتحاد لردگان به مرحله بعدی این رقابتها صعود کرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر پنجشنبه در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد با قضاوت جواد شرفی و کمکهای رضا قیم و رضا حیدری برگزار شد تیم ماشین سازی تبریز با نتیجه هشت بر دو تیم اتحاد لردگان چهارمحال و بختیاری را شکست داد.
در این دیدار شاگردان رسول خطیبی در نیمه نخست پنج و در نیمه دوم سه گل برای تیم ماشین سازی به ثمر رساندند و در نیمه دوم نیز دو گل از تیم لردگانی دریافت کردند.
پیام صادقیان، محمد نصرتی، سامان نریمان جهان، مانوئل فرناندز، ادسون هنریکه، سعید مهدیپور، علی دیندار، بهرام احمدی، کاخبر کاکاشویلی، حامد پاکدل در این دیدار به میدان رفتند و در این میان سامان نریمان جهان بیشترین گل را برای این تیم تبریزی به ثمر رساند.
آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی و بازیکن تیم ماشین سازی تبریز به دلیل همراهی با تیم ملی در این دیدار حضور نداشت.
جواد شرفی داور این دیدار در پایان رقابت در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد: این مسابقه بدون هیچ حاشیه ای برگزار شد و زمین و تماشاگران نیز خوب بودند.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با این پیروزی باید به برنده دیدار تیمهای خونه به خونه بابل و شاهین بندرعباس برود.
خبرنگار: محمود رئیسی**منتشرکننده: حسین کریم زاده
2097/1858
کد N1451341

وبگردی