آفتاب
باحضور سعیدی کیا

2200 سند مالکیت مسکونی به مردم روستاهای رامیان به رایگان واگذار شد

2200 سند مالکیت مسکونی به مردم روستاهای رامیان به رایگان واگذار شد

گنبدکاووس - ایرنا - اسناد مالکیت 2200 فقره واحد مسکونی روستاهای شهرستان رامیان با حضور محمد سعیدی کیا، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و استاندار گلستان به صورت رایگان به مردم واگذار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، درمراسم واگذاری این اسناد مالکیت که بعداز ظهر چهارشنبه در مسجد جامع شهر دلند از توابع شهرستان رامیان برگزار شد، مدیرعامل سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان درسخنانی گفت: مساحت اراضی املاک علوی که اسناد آن امروز به صورت رایگان به روستاییان رامیان واگذار شد 750 هزار متر مربع و ارزش ریالی آن بالغ بر 140 میلیارد ریال است.
حسن کاری افزود: تاکنون در شش مرحله اسناد مالکیت در استان گلستان بامجموع 13 هزارو 200 سند به مردم مناطق روستایی این استان واگذار شده است.
وی گفت: پیش بینی می شود هنوز حدود 30 هزار سند دیگر نیز در این استان باقی مانده باشد که بایستی مردم با مراجعه به ادارات بنیاد مستضعفان نسبت به تشکیل پرونده و دریافت سند مالکیت رایگان اقدام نمایند.
به گزارش ایرنا، فرماندار رامیان نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش های بنیاد مستضعفان برای واگذاری اسناد مالکیت به مردم مناطق روستایی این شهرستان، گفت: خدمت رسانی به مردم در آموزه های دینی مورد تاکید است و درنظام جمهوری اسلامی نیز خدمت به مردم یک افتخار محسوب می شود.
جواد صادقلو افزود: امروز علاوه بر اهدای 2200 سند مالکیت به مردم، عملیات نقشه کشی واگذاری اسناد در شهر دلند و روستای گلند نیز آغاز می شود.
شهرستان رامیان بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 با حدود 86 هزار نفر جمعیت درقسمت جنوبی استان گلستان واقع است که از شمال به شهرستان گنبدکاووس، از جنوب به استان سمنان، از شرق به شهرستان آزادشهر و از غرب به شهرستان علی آباد کتول محدود می شود.
بر اساس تقسیمات کشوری، رامیان از دو بخش مرکزی و فندرسک و چهار شهر رامیان، دلند، خان ببین و تاتار علیا، چهار دهستان و 61 آبادی مسکونی تشکیل شده است.
/3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده : شیری
کد N1450466

وبگردی