آفتاب

رئیس سازمان بسیج کارگری: واردات بی رویه، عامل مشکلات اقتصادی کشور است

رئیس سازمان بسیج کارگری: واردات بی رویه، عامل مشکلات اقتصادی کشور است

کاشان - ایرنا - رئیس سازمان بسیج کارگری کشور گفت: واردات بی رویه و قاچاق کالا، عامل اصلی مشکلات کنونی کشور در زمینه صنعت و اقتصاد است.

به گزارش ایرنا، محمدابراهیم کریمی روز چهارشنبه در گردهمایی نخبگان و مدیران مرکزهای صنعتی کاشان که در سالن همایش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کرده اند عامل اصلی بیکاری کارگران و ورشکستگی صاحبان صنایع، واردات بی رویه کالاهای مشابهی است که کارگران و صنعتگران داخلی در کشورمان تولید می کنند.
وی افزود: چرا باید بدلیل رکود واحدهای تولیدی و صنعتی کشور، این واحدها با 20 یا 30 درصد از ظرفیت خود کار کنند.
وی تاکید کرد: باید با اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی، ظرفیت واحدهای تولیدی را 100 درصد کنیم تا باعث رونق کسب و کار در کشور و آسایش و رفاه مردم شویم.
وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی، نسخه ای است که رهبر معظم انقلاب برای کشور پیچیده اند و باید تمام سه قوه برای اجرای آن، زمینه ها را فراهم کنند.
کریمی ادامه داد: در بسیج کارگری کشور، شورای راهبردی متشکل از مدیران صنعتی، کارآفرینان و نخبگان را تشکیل داده ایم تا در این قرارگاه با همفکری این افراد بتوانیم صنعت کشور را از رکود خارج کنیم.
وی بااشاره به هفته دفاع مقدس افزود: در جنگ هشت ساله بیش از 30 کشور، نیروی نظامی و ادوات جنگی خود را در خدمت رژیم بعثی قرار دادند اما انقلاب نوپای ما که دارای ارتشی نامنظم و سپاه تازه تاسیس شده بود، با ایمان و انگیزه ای که امام(ره) در دل مردم ایجاد کرد، بدون تکیه بر سلاح های پیشرفته توانست با پیروزی از این جنگ خارج شود.
وی ادامه داد: امروز توان ملی ما به مرحله ای رسیده است که در کشور موشک هایی می سازیم که در عمق750 کیلومتری قابلیت نقطه زنی دارد و به همین دلیل در مناظره دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 18 مرتبه نام ایران برده می شود و این نشان دهنده قدرت و عظمت جمهوری اسلامی است.
رئیس سازمان بسیج کارگری کشور افزود: اگر امام در اوایل جنگ فرمودند این جنگ برای ما نعمت است، حالا درک می کنیم که امنیت، آسایش و قدرت کنونی ما در جهان حاصل مقاومت ما در دوران دفاع مقدس است.
گردهمایی نخبگان و مدیران مرکزهای صنعتی کاشان با حضور جمعی از مدیران واحدهای تولیدی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
7408/7472** خبرنگار: حسین منصوری فر/ انتشار: محمدرضا شکراللهی
کد N1450460

وبگردی