آفتاب

معاون وزیر راه: طرح توسعه بیمارستان جدید شیروان باید در اولویت قرار گیرد

معاون وزیر راه: طرح توسعه بیمارستان جدید شیروان باید در اولویت قرار گیرد

بجنورد- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور با بیان اینکه بیمارستان جدید شیروان خراسان شمالی پیشرفت فیزیکی خوبی دارد، گفت: طرح توسعه این بیمارستان باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا محمدجعفر علیزاده چهارشنبه در بازدید از بیمارستان 220 تختخوابی شیروان اظهار کرد: هزینه های انشعابات این طرح به موقع پرداخت خواهد شد و وزارت راه و شهرسازی بشدت پیگیر اتمام این طرح است.
وی با بیان اینکه ارائه تمام خدمات در بیمارستان 220 تخت خوابی شیروان دیده شده است، گفت: هم اکنون در این بیمارستان هشت تخت بخش مراقبت های ویژه نوزادان یا ان.آی.سی.یو، 6 تخت دیالیز، 9 تخت سی سی یو و 9 تخت آی سی یو دیده شده که تا دهه فجر امسال ساخت آن به اتمام خواهد رسید.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در مدت چهار سال اخیر 400 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده که جزو معدود بیمارستان هایی است که همزمان با ساخت آن تجهیزات هم در حال خرید است.
دکتر عبدالرضا عزیزی با بیان اینکه تلاش خواهد شد تا این طرح پایان آذرماه امسال به اتمام برسد اظهار کرد: جاده دسترسی و پل بیمارستان جدید 50 میلیارد ریال هزینه دارد که باید بزودی عملیات آن آغاز شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه به ازای هر هزار نفر یک تخت بیمارستان در استان لازم است، گفت: نرم ما در کشور1.4 است که این استان از نرم کشوری هم پایین تر است.
ابراهیم گلمکانی با بیان اینکه در این استان بشدت کمبود تخت است اظهار کرد: این امر موجب شده تا در برخی از مواقع بیماران خاص به مشهد و ... اعزام شوند.
عملیات اجرایی ساخت بیمارستان شیروان از سال 89 آغاز شده است که طرح یاد شده در زمینی به گستره 10 هکتار، با زیربنای 17 هزار متر مربع در پنج طبقه ساخته می شود.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
کد N1450357

وبگردی