آفتاب

فوتبال پنج و هفت نفره از بازی های پاراآسیایی اندونزی حذف شدند

فوتبال پنج و هفت نفره از بازی های پاراآسیایی اندونزی حذف شدند

طبق اعلام رسمی کمیته پارالمپیک آسیا سومین دوره بازی های پاراآسیایی با حذف دو رشته فوتبال پنج و هفت نفره، در ۱۷ رشته تیمی انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کشور اندونزی میزبان سومین دوره بازی های پاراآسیایی است. این بازی ها سال ۲۰۱۸ در جاکارتا برگزار می شود.

در فاصله حدود دو سال مانده به برگزاری این دوره بازی ها، کمیته پارالمپیک آسیا طی نامه ای به کمیته ملی پارالمپیک تمام کشورها، تعداد رشته های حاضر در این دوره بازی ها را اعلام کرده است.

بر اساس اعلام این کمیته، برای دوره جدید بازی های پاراآسیایی دو رشته فوتبال پنج و هفت نفره از فهرست های رشته های شرکت کننده کنار گذاشته شده اند. بر این اساس این دوره بازی ها در ۱۷ رشته برگزار خواهد شد.

تیر و کمان، دو و میدانی، بدمینتون، بوچیا، شطرنج نابینایان، گلبال نابینایان، جودو نابینایان، گوی اندازی روی چمن، وزنه برداری، تیراندازی، شنا، بولینگ، تنیس روی میز، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، شمشیربازی و تنیس با ویلچر رشته هایی هستند که ورزشکاران زن و مرد آنها  در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بهروز برجسته، معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک، در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک ضمن اشاره به این موضوع اظهار داشت: نامه رسمی کمیته پارالمپیک آسیا در رابطه با رشته های حاضر در بازی های پاراآسیایی اندونزی به دستمان رسیده است. بنابراین برنامه ریزی کمیته برای شرکت در این دوره بازی ها بر اساس ۱۷ رشته ای است که معرفی شده اند.

کد N1450271

وبگردی