آفتاب
اکبر میثاقیان:

به دنبال مقام در جام حذفی هستیم/ پاراگ را دست‌کم نمی‌گیریم

به دنبال مقام در جام حذفی هستیم/ پاراگ را دست‌کم نمی‌گیریم

سرمربی تیم بادران تهران درباره تقابل تیمش برابر تیم پاراگ در رقابت‌های جام حذفی، گفت: بازی سختی را پیش رو داریم و در جام حذفی به دنبال کسب مقام هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پاراگ در رقابت های جام حذفی گفت: به هر حال جام حذفی از اهمیت خاصی برخوردار است و معمولا تیم ها برای این مسابقات برنامه ریزی خاصی دارند. من به عنوان مربی و مالک اصرار داشتم در جام حذفی شرکت کنیم و حتی می خواهیم مقام هم بیاوریم.

وی افزود: من ۸ سال پیش با ابومسلم فینال جام حذفی را تجربه کردم. در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم. یک بار هم در میان ۸ تیم برتر حضور داشتیم. حریف ما تیم قابل احترامی است و می دانم بازی سختی را پیش رو داریم. به هیچ وجه حریف را دست کم نمی گیریم و از بازیکنان اصلی مان در این مسابقه استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم در این جام عملکرد خوبی داشته باشیم، برای قهرمانی در جام حذفی کار بسیار سخت است. ما می خواهیم در این بازی ها از بازیکنان جوان‌مان استفاده کنیم و به آنها موقعیت بازی بدهیم همانطور که چندین سال پیش بازیکنان جوانی مثل محمدرضا خلعتبری، آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری هم مانند بازیکنان فعلی‌ام جوان بودند.

میثاقیان در رابطه با اینکه تیمش تا الان نتایج چندان خوبی کسب نکرده است، گفت: به هر حال تیم ما، تیم تازه‌ای است. به تازگی ۳۰ بازیکن را دور هم جمع  کرده ایم و وقت می برد که جا بیافتیم. آرام آرام کار را پیش می‌بریم. ما باشگاه متعهدی داریم. البته این را بگویم کار کردن در تهران سخت‌تر از شهرستان ها است.

کد N1450162

وبگردی