آفتاب

مربی آملی به کادرفنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان پیوست

مربی آملی به کادرفنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان پیوست

ساری - ایرنا - سیدصابر موسوی مربی فصل گذشته تیم دسته اولی بسکتبال کاله مازندران به عنوان مربی جدید تیم ملی بسکتبال نوجوانان انتخاب شد.

موسوی که در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور ، تیم کاله مازندران را به مقام دومی رسانده بود ، تیم ملی بسکتبال نوجوانان را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی خواهد کرد.
این مربی جوان بسکتبال سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت که نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال نوجوانان با دعوت از 41 بازیکن در 2 گروه از روز یکشنبه 11 مهر ماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.
وی افزود : اردوی گروه نخست که 21 بازیکن هستند یکشنبه تا 13 مهر برگزار می شود و برنامه برگزاری اردوی گروه دوم شامل 20 بازیکن دیگر هم 13 تا 15 مهر است .
مربی جدید تیم ملی بستکبال نوجوانان ایران گفت : در این اردو ، تهران با 17 بازیکن از مجموع 41 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بیشترین تعداد نفرات دعوت شده را دارند و استان اصفهان با چهار و مازندران با سه بازیکن در رده های بعدی هستند.
موسوی اضافه کرد : در کادر فنی جدید تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران محمدمهدی ایزدپناه ، شهریار کریمی و آرش یزدانیان دیگر مربیان انتخاب شده از سوی فدراسیون بسکتبال هستند.
وی یادآورشد : حضور این تعداد بازیکنان که در چند مرحله به حدود 15 نفر خواهند رسید، آینده تیم ملی در رده های جوانان، امید و بزرگسالان را تضمین و پشتیبانی خواهند کرد.
شبک ** 7327/1654 **خبرنگار: مهدی غلامی ** تنظیم کننده : حسن فلاحتی**انتشار دهنده : سید محمد باقر نوربخش
کد N1449675

وبگردی