آفتاب
جانشین بسیج پیشکسوتان کشور:

امروز داعش همان نقش گروهک های معاند را بازی می کند

امروز داعش همان نقش گروهک های معاند را بازی می کند

کرمانشاه- ایرنا- جانشین رییس سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت کشور گفت: امروز داعش همان نقش گروهکهای معاند انقلاب اسلامی را در سالهای 58 تا 66 در خاورمیانه بازی می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سردار رضا افروز روز سه شنبه در یادواره شهیدان با عنوان 'آبروی کوچه، افتخار محله' که در مسجد حاج علی باباخاص پاوه برگزار شد؛ با اشاره به فداکاری مردم پاوه در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: در سالهای 58 تا 60 گروهکهای مخالف؛ پاسداران باغیرت بومی را خودفروش خطاب کرده در حالی که این عزیزان از کشورشان پاسداری می کردند.
وی اظهار کرد: این در حالی است که اعضای این گروهکها خود نوکر و مزدور بیگانگان بودند و هم اکنون نیز شاهد هستیم که جانشینان خلفی همچون داعش برایشان پیدا شده که اربابانشان این تروریستها را بر آنها ترجیح می دهند.
سردار افروز تصریح کرد: ما همواره هر دوی این مزدوران را نوکر بیگانگان دانسته و می دانیم و اعلام می کنیم که ما مردم ایران همواره نوکر اسلام و کشور خود بوده و هستیم و به این نوکری افتخار می کنیم اما آنان باید بدانند که مزدور و ابزار دست صهیونیست ها، استکبار و آل سعود هستند.
وی توجه به شهدا و سبک زندگی آنان را مورد تأکید قرار داد و خواندن خاطرات و وصیت نامه شهدا، توجه به فداکاری و از خودگذشتگی شهدا، تبلیغ و بیان این فداکاری برای نسل های آینده و ادامه راه شهیدان را مهمترین وظیفه آحاد جامعه در این برهه از زمان دانست.
در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه نیز؛ هدف از برگزاری این یادواره ها را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و یاد خانواده های معزز آنان عنوان کرد.
سرهنگ سعید بهشتی راد افزود: این طرح برای ایجاد ارتباط بیشتر با خانواده شهدا به روش تجمیع مردم در درب منزل شهدا و یادآوری این مهم برگزار می شود که ما هر چه داریم به برکت خون شهیدان است.
شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت 640 شهید و 875 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار:محمدهادی زامیاد ** انتشار دهنده:علی مولوی
کد N1449503

وبگردی