آفتاب

نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه در اراک گشایش یافت

نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه در اراک گشایش یافت

اراک - ایرنا - چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه عصر روز سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی غرب ایران در اراک گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین الملی غرب ایران در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 1200 متر مربع دایر شده است.
مهدی جهان میرزایی افزود: 35 شرکت فعال در بخش های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه از نقاط مختلف کشور محصولات خود را در 100 غرفه این نمایشگاه به معرض دید علاقه مندان گذاشته اند.
وی، هدف از برپایی این نمایشگاه را ایجاد فرصتی مناسب برای نمایش آخرین دستاوردها و فناوری های نوین نفت و صنایع وابسته، خدمات ارایه شده در حوزه تخصصی نفت و گاز و فراهم کردن زمینه لازم برای مبادلات علمی، تخصصی و اقتصادی فعالان این عرصه عنوان کرد.
به گزارش ایرنا،مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین الملی غرب ایران، بیان کرد: استان مرکزی ظرفیت های عظیمی در صنعت نفت دارد به طوری که بیش از 25 درصد از بنزین مصرفی کشور در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند تامین می شود، بنابراین باید توان این حوزه در عرصه داخلی و خارجی معرفی شود.
این نمایشگاه از امروز تا نهم مهرماه جاری از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه مندان است.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: مژگان حیدری*
کد N1449442

وبگردی