آفتاب
قرارداد جدید با لازلو می بندیم؛

مهدی هاشمی: وزارت ورزش پاسخگوی حکم دیوان عدالت اداری باشد

مهدی هاشمی: وزارت ورزش پاسخگوی حکم دیوان عدالت اداری باشد

رئیس فدراسیون تیراندازی با تاکید بر اینکه لازلو در مرخصی است و به زودی قرارداد جدید و پاره وقت با وی امضا می شود در مورد حکم اخیر دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال انتخابات فدراسیون توضیح داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی هاشمی در  رابطه با وضعیت همکاری لازلو سوچک، سرمربی مجارستانی تیم ملی تفنگ با فدراسیون تیراندازی توضیح داد و اظهارداشت: قرارداد این مربی با فدراسیون تا پایان المپیک بود که با توجه به اتمام بازی های المپیک، این قرارداد هم تمام شده است با این حال در تلاش هستیم تا قرارداد جدیدی را به صورت پاره وقت با وی منعقد کنیم.

وی در رابطه با اینکه اعلام شده لازلو ایران را بدون تمدید قرارداد ترک کرده است، خاطرنشان کرد: پیش از این هم لازلو اعلام کرده بد که قصد دارد بعد از اتمام بازی های المپیک ریو خود را بازنشسته کند و به دوره فعالیت های ورزشی اش پایان دهد اما در جریان بازی های طی مذاکراتی که با لازلو داشیم، وی را متقاعد کردیم تا حداقل به صورت پاره وقت به این همکاری ادامه دهد. الان هم وی در مرخصی به سر می برد و ما هم در حال تنظیم قراردادی جدید برای همکاری هستیم. امیدوارم توافقات لازم صورت بگیرد

رئیس فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: در مورد ادامه همکاری با لازلو سوچک، توافقات کلی با وی داشته ایم اما توافقات نهایی منوط به یکسری مسائل است که پرداخت بدهی حقوق وی یکی از آنها است. ایدواریم بتوانیم بدهی لازلو را پرداخت کنیم و همکاری با وی را ادامه دهیم.

مهدی هاشمی که شبکه خبر صحبت می کرد همچنین در مورد خبرهای اخیر مبنی بر حکم دیوان عدالت اداری در رابطه با ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی گفت: بعد از انتخابات دو سال پیش فدراسیون از سوی یکی از کاندیداها که نتوانسته بود در انتخابات صاحب رای شود، موضوعاتی مطرح شد. در همین رابطه مردادماه سال ۹۴ رای اولیه ای مبنی بر ابطال انتخابات صادر شد اما بعد از بررسی های مجدد در رای تجدید نظر که اسفندماه سال گذشته صادر شد، حکم اولیه نقض شد و موضوع به طور رسمی هم به وزارت ورزش ابلاغ شد.

وی در این رابطه ادامه داد: از نظر ما موضوع کاملا واضح و روشن است اما اخیرا شایعات دوباره ای مطرح شده است که وزارت ورزش باید پاسخگو باشد. موضوع دو شغله بودن قبل از انتخابات، در حین انتخابات و بعد از انتخابات مطرح بوده است اما مسلم است که پس از بررسی های لازم و استعلام از مجلس انتخابات برگزار شد. دو سال از انتخابات می گذرد و اینکه دولت اینقدر در مدیریت ورزش نقش دارد، کار درستی نیست. با این حال ر آنچه تکلیف باشد برای همه قابل اجرا است. 

رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان تاکید کرد که بدهی این فدراسیون نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان است. 

کد N1449414

وبگردی