آفتاب

بهره برداری از طرحهای سلامت با حضور وزیر بهداشت در شهر مرزی سرخس

بهره برداری از طرحهای سلامت با حضور وزیر بهداشت در شهر مرزی سرخس

مشهد- ایرنا- بهره برداری از چندین طرح بهداشتی و درمانی روز سه شنبه طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان مرزی سرخس واقع در شمال شرق خراسان رضوی آغاز شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سرخس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مرکز دی کلینیک شرکت نفت را یکی از این طرحها ذکر و بیان کرد: اجرای این مرکز با 32 تخت بیمارستانی و چندین اتاق عمل 380 میلیارد ریال هزینه در بر داشت.
دکتر علی بیگی افزود: 'مرکز جامع سلامت کندلی' با هزینه 10میلیارد ریال دیگر طرحی است که امروز با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی در سرخس بهره برداری شد.
وی ادامه داد: ساختمان این مرکز جامع با امکانات کامل که توسط اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی ساخته شده هفت هزار نفر جمعیت منطقه را زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرا داد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابتدای ورود به سرخس با حضور در مزار شهدای این شهر نسبت مقام شامخ شهیدان با اهدای گل ادای احترام کرد.
مرکز شهرستان 90 هزار نفری سرخس در فاصله 185 کیلومتری شرق مشهد واقع است. سرخس مرکب از دو بخش مرکزی و مرزداران 85 روستا دارد. 51 هزار نفر از جمهیت این شهرستان ساکن روستاها هستند. سرخس از سمت شمال و شرق هم مرز با کشور جمهوری ترکمنستان است.
خبرنگار: فاطمه یوسفی**منتشرکننده: حسین کریم زاده
1906/3027/1858
کد N1449322

وبگردی