آفتاب

ایران یکی از 3 بازار بزرگ اسکانیا در جهان طی سال جاری میلادی می‌شود

ایران یکی از 3 بازار بزرگ اسکانیا در جهان طی سال جاری میلادی می‌شود

ایلنا: مدیر کشور ایران در شرکت اسکانیا گفت: اتوبوس‌های تولیدی شرکت عقاب افشان منطبق با استانداردهای روز اروپا هستند.

مدیر کشور ایران در شرکت اسکانیا گفت: ایران یکی از 3 بازار بزرگ اسکانیا در جهان طی سال جاری میلادی می‌شود.

توبیاس سیگرستاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در حاشیه شصت و ششمین نمایشگاه خودروهای تجاری جهان در آلمان افزود: ما در نمایشگاه امسال تعدادی از اتوبوس‌های جدید شرکت اسکانیا را عرضه کردیم که عمده تمرکز محصولاتمان بر پایه سوخت‌های پاک با استاندارد یورو 6 بوده است.

وی با اشاره به همکاری 16 ساله اسکانیا سوئد با شرکت عقاب افشان افزود: شرکت عقاب افشان اتوبوس‌های بسیار خوبی تولید می‌کند که منطبق با استانداردهای روز اروپا هستند.

مدیر کشور ایران در شرکت اسکانیا تصریح کرد: امسال شرایط فروش اسکانیا با عقاب افشان بسیار خوب بوده و این شرکت ایرانی توانسته است فروش بالایی داشته باشد که پیش‌بینی می‌کنیم با تداوم این روند جمهوری اسلامی ایران یکی از 3 بازار بزرگ فروش محصولات اسکانیا در جهان در سال جاری میلادی شود.

به گزارش ایلنا بزرگترین نمایشگاه خودروهای تجاری جهان از بیش از 100 سال پیش یعنی در سال 1897 میلادی هر ٢ سال یکبار در آلمان برگزار می شود.

در راستای عزم جهانی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و تولید گاز CO2 اغلب شرکت کنندگان و تولیدکنندگان خودروهای تجاری شامل اتوبوس، کامیون و ون آخرین دستاوردهای خود را در این زمینه که مبتنی بر تولیداتی با سوخت‌های سی ان جی، هیبریدی و برقی بوده است را ارایه کردند.

از میان تولیدکنندگان کشورمان شرکت عقاب افشان تنها تولیدکننده اتوبوسهای اسکانیا در ایران نیز در این نمایشگاه حضور دارد.

این نمایشگاه تا 8 مهر ماه در آلمان ادامه دارد.

کد N1448972

وبگردی