آفتاب

تعدیل در شرکت های پیمانکاری رجا/ کارگران از شرکت های پیمانکاری ناراضی هستند

تعدیل در شرکت های پیمانکاری رجا/ کارگران از شرکت های پیمانکاری ناراضی هستند

ایلنا: در روزهای گذشته 18 کارگر فنی رجا تعدیل شده اند، این در حالیست که حدود 300 کارگر فنی و برق رجا دو ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند.

کارگران پیمانکاری شرکت حمل و نقل ریلی رجا در تماس با ایلنا از ادامه سیاست افزایش ساعات کاری و تعدیل نیروها  در این شرکت خبر دادند.

به گفته این کارگران، در روزهای گذشته، 18 کارگر فنی رجا تعدیل شده اند. از قرار معلوم، این کارگران در دو شرکت پیمانکاری مختلف مشغول به کار بوده اند.

ظاهرا ساعات کاری کارگران فنی و موتوریست رجا در شرکت های پیمانکاری مختلف از ابتدای مهرماه افزایش یافته است و به همین دلیل بخشی از این  نیروها، تعدیل شده اند.

کارگران پیمانکاری رجا  در عین حال می گویند: مطالبات مزدی مرداد ماه و شهریور حدود 300 کارگر فنی، موتوریست و برق پرداخت نشده است و شرکت های پیمانکاری نیز به هیچ وجه پاسخگو نیستند.

این عدم پرداخت مطالبات در حالی انجام می شود که کارگران رجا از نحوه عملکرد شرکتهای پیمانکاری ناراضی هستند و می گویند صلاحیت فنی و توانسنجی مالی شرکت ها پیش از واگذاری پروژه ها بررسی نمی شود و بسیاری از شرکت هایی که در مناقصات شرکت می کنند نه توان انجام درست پروژه ها را دارند و نه دستمزد پرسنل را به موقع پرداخت می‌کنند.

کد N1447841

وبگردی