آفتاب
عسگری محمدیان در گفتگو با مهر:

اعضای شورای فنی عوام‌ فریب نیستند/طلایی بهترین گزینه و انتخاب بود

اعضای شورای فنی عوام‌ فریب نیستند/طلایی بهترین گزینه و انتخاب بود

عضو شورای فنی کشتی آزاد از به کار بردن واژه عوام فریبی در بحث انتخاب محمد طلایی به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار تعجب و ناراحتی کرد.

عسکری محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه محمد طلایی یک مربی بااخلاق و باتجربه است گفت: با شناختی که از او دارم، قطعا در هدایت تیم ملی کشتی آزاد، مستقل کار خواهد کرد، اما یکی از ویژگی‌های او اینست که از نظرات پیشکسوتان و قدیمی‌های کشتی نیز به بهترین نحو بهره می برد.

وی با اشاره به فهرست گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی که توسط شورای فنی بررسی شد تصریح کرد: در شورای فنی هر فرد نظر خود را در مورد گزینه های پیشنهادی خود مطرح کرد و در نهایت طلایی با نظر قاطع اعضای شورا سرمربی شد. نمی دانم چرا عده ای اصرار بر بکار بردن واژه هایی همچون عوام فریبی دارند، آیا واقعا بزرگانی همچون برزگر، جوادی، محبی و ترکان به دنبال این مسایل هستند؟

مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد درباره عملکرد رسول خادم در دوران سرمربیگری همزمان با ریاست در فدراسیون نیز تصریح کرد: تابلو عملکرد هر رشته ورزشی، کسب نتیجه در المپیک است و فعالیت تمام رده ها نیز رسیدن به موفقیت در این آوردگاه بزرگ خواهد بود. در نتیجه با توجه به نتایج المپیک ریو که بهترین نتیجه بیست سال اخیر بود، باید به آینده امیدوار باشیم و برخی ناکامی‌ها را نیز جبران کنیم.

دارنده دو مدال نقره المپیک با اشاره به این که قطعا هیچ مجموعه‌ای بدون مشکل و ایراد نیست، گفت: همانطور که گفتم کارنامه هر فدراسیونی، نتایج المپیک است و ما با توجه به نتایج کسب شده به فدراسیون کشتی که با تلاش فراوان منابع مالی را تامین کرده نمره قبولی می‌دهیم.

عضو شورای فنی کشتی آزاد رد خصوص انتخاب کادر فنی نوجوانان و جوانان نیز گفتکقطعا عملکرد تیم های نوجوانان و جوانان در رقابتهای جهانی بررسی می شود و مجید ترکان نیز بزودی به عنوان مدیر فنی این دو تیم گزینه های خود را برای هدایت این تیم ها به شورا معرفی خواهد کرد تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

کد N1447828

وبگردی