آفتاب
آموزش روزنامه «دنياي‌اقتصاد» برگزار می‌کند

دوره آموزشی فنون مذاکرات تخصصی

دوره آموزشی فنون مذاکرات تخصصی

روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» در روز چهارشنبه 7 مهرماه، یک دوره آموزشی با عنوان «فنون مذاکرات تخصصی جذب سرمایه‌گذاری بین‌المللی» برگزار می‌کند. ...

روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» در روز چهارشنبه 7 مهرماه، یک دوره آموزشی با عنوان «فنون مذاکرات تخصصی جذب سرمایه‌گذاری بین‌المللی» برگزار می‌کند. مذاکره بر سر هر موضوعی و گرفتن نتیجه درخور یک هنر است. مذاکرات تخصصی همانند سرمایه‌گذاری و تامین مالی به سبب وجود فاکتورهای متعدد، مانند هر مذاکره تخصصی دیگر، نیازمند ایجاد مهارت در مدیران برای پیشبرد اهداف سازمان‌ها است. به همین دلیل در مراکز آموزشی اجرایی همواره مهارت مذاکرات در اولویت قرار دارد. ما بر آنیم شما را به یک مذاکره‌کننده مسلط به اوضاع و مطالب مطروحه در مذاکرات سرمایه‌گذاری و تامین مالی بین‌المللی تبدیل کنیم. روزنامه «دنیای اقتصاد» دوره فوق را به مدت 5 ساعت برگزار می‌کند.

سرفصل‌های این دوره عبارتند از:‌ استراتژی مناسب برای تامین مالی شرکت شما چیست؟ آیا ایجاد بدهی مناسب است یا جذب سرمایه‌گذار و ارائه سهام؟ آشنایی با مدل میانگین موزون هزینه-سرمایه برای تعیین استراتژی و اجرای آن؛ قبل از شروع به مذاکرات چه مواردی باید مورد توجه مدیران قرار گیرند؟ در حین مذاکرات چه اطلاعاتی باید ارائه و درخواست شود و چه داده‌هایی نباید ارائه شوند؟ اجتناب از مذاکرات مبتنی بر شانس؛ ارائه مدل هدفمند در مذاکرات سیستم دسته‌بندی موسسات مالی و اعتباری و سرمایه‌گذاران؛ نحوه تهیهDue Diligence یا بسته راستی آزمایی؛ چگونگی تهیه نقاط قوت و ضعف طرف مقابل در مذاکرات فاینانس و نحوه ارائه Counter Proposal به طرف خارجی. علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در اين دوره آموزشي مي‌توانند با واحد آموزش روزنامه «دنياي‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های 87762411 و 87762416 تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.

کد N1447690

وبگردی