آفتاب

مشاور فرمانده کل سپاه: حداقل ۱۰۰ کشور بعد از انقلاب به دنبال صدمه زدن به ایران بودند

مشاور فرمانده کل سپاه: حداقل ۱۰۰ کشور بعد از انقلاب به دنبال صدمه زدن به ایران بودند

میزان نوشت: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ناامیدی در روحیه انقلابی ملت ایران هیچ جایگاهی ندارد.

سردار خسرو عروج در نشست روشنگری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد امام خمینی (ره) اراک برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان اسلام از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دنبال ضربه زدن به نظام بودند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند، اما خوشبختانه تاکنون نتوانسته‌اند موفق شوند و تمامی توطئه‌های دشمنان با بصیرت و هوشیاری خنثی شده است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به دشمنان ثابت کرده که اجازه نفوذ به خاک ایران را نخواهند داد، افزود: ناامیدی در روحیه انقلابی ملت ایران هیچ جایگاهی ندارد و هشت سال دفاع مقدس و صیانت و حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی این مهم را گواهی می‌دهد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با توجه به امنیتی که در کشور وجود دارد، جمهوری اسلامی ایران امروز پرچم‌دار امت اسلامی در تمام دنیا به ویژه کشورهای مسلمان منطقه است و هیچکس نمی‌تواند این عزت را خدشه‌دار کند.

عروج با اشاره به اینکه دشمنان از رشادت‌ها و مجاهدت‌های ملت ایران هراس دارند، ادامه داد: دشمنان از دو عنصر انقلابی استقامت و وحدت امت اسلامی و همچنین حرکت ملت ایران در خط امام خمینی (ره)، ولایت‌فقیه و شهدا بسیار نگران هستند و از این موضوع هراس دارند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره‌های شهدای دوران جنگ دارای یک هدف جهانی است و به دشمنان این پیام را می‌دهد که ملت ایران انقلابی است و انقلابی خواهند ماند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رشادت‌های شهدا در طول دوران دفاع مقدس مانند معجزه بود و به دشمنان اجازه نداد تا بتوانند به اهدافشان برسند همه این توفیقات در سایه رهبری امام خمینی (ره) در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده و هم‌اکنون نیز این موفقیت‌ها توسط مقام معظم رهبری تداوم دارد.

عروج با بیان اینکه هیچ گفتمانی جایگزین انقلاب اسلامی نخواهد شد، بیان داشت: گفتمان انقلاب اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه در جهان پایدار خواهد ماند و جوانان دلیر این مرز و بوم با الگوگیری از شهدا به دشمنان اجازه نمی‌دهند که آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را خدشه دار کنند.

وی اظهار کرد: متأسفانه دشمنان از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به کشور هستند و از تمامی توان خود در این زمینه استفاده می‌کنند، اما دشمنان باید بدانند که با وحدت و انسجام ایجاد شده در سایه راهبری‌های مقام معظم رهبری این آرزو را باید به گور برد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به فرموده امام خمینی (ره) دشمنان تا زمانی که ملت ایران دست از اسلام برندارند دست از کینه‌توزی علیه ایران بر نخواهند داشت و ملت ایران نیز در این زمینه هرگز کوتاه نخواهد آمد و از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران صیانت خواهد کرد.

عروج تصریح کرد: از بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران حداقل صد کشور به دنبال ضربه زدن به کشور بوده‌اند و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام داده‌اند، اما با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک معجزه است، نتوانسته‌اند کاری را از پیش ببرند. 

23219

کد N1447567

وبگردی