آفتاب
استاندار چهارمحال و بختیاری:

مخالفت با موسیقی و کنسرت های مجاز مخاطبان را به انحراف می کشاند

مخالفت با موسیقی و کنسرت های مجاز مخاطبان را به انحراف می کشاند

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگر جلو موسیقی و کنسرت های مجاز گرفته شود، موسیقی زیرزمینی و مبتذل شکل می گیرد و مخاطبان را به سمت انحراف و ماهواره می کشاند.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در آیین گشایش یازدهم نمایشگاه کتاب ناشران ایران در شهرکرد افزود: مجوز کنسرت ها را یک هیات نظارت از کارشناسان صادر می کند و این درحالی است که با موسیقی مخالفت می شود.
وی ادامه داد: همین موسیقی از رسانه ملی که دولتی هم نیست، پخش می شود.
سلیمانی همچنین گفت: توسعه فناوری های جدید را نمی توان نادیده گرفت و برخی از کارشناسان معتقدند که در بحث ماهواره باید از برنامه های علمی و آموزنده آن استفاده کرد.
وی اظهار کرد: در این راستا باید با بخشی از برنامه های ماهواره که ارزش های انسانی و دینی را هدف قرار داده است، مقابله کرد.
سلیمانی همچنین گفت: برخی از منتقدان با تخریب فعالیت ها و خدمات دولت برای خود دکان درست کرده اند.
وی تصریح کرد: عده ای از سر دلسوزی به نقد کاستی های دولت می پردازند که نقدشان بجاست، ولی عده ای بدون در نظر گرفتن دستاوردهای مثبت و مهم دولت، اقدام به تخریب همه جانبه دولت می کنند.
به گفته سلیمانی، این عده بدون رعایت انصاف و به دور از واقعیت های موجود همه دستاوردهای نظام را زیر سوال می برند که این نقدها خلاف واقعیت است.
وی افزود: مقام معظم رهبری بارها از تیم مذاکره کننده ایران دفاع کرده اند و نقد ایشان به دیگران از جمله شامل بدعهدی استکبار است ولی منتقدان اقدام به تخریب تیم مذاکره کننده ایرانی می کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از برخی اظهار نظرها درباره توسعه گردشگری گفت: این که یک فرد آگاهانه یا ناآگاهانه ساخت 500 هتل مجلل در کشور را نشانه انحراف و فساد می داند، سخن خوبی نیست، چرا که گردشگری با چهار پا و امکانات اولیه مقدور نیست و باید زیر ساخت های حضور گردشگران خارجی را در کشور فراهم شود.
به گفته وی، سخت گیری در بخش توسعه گردشگری باعث خروج سرمایه گذاران و زیرسوال بردن اشتغال می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت یازدهم، دولت ولایت مدار است و خطوط قرمز نظام را می شناسد، اما عده ای که خود را از ولی فقیه هم جلوتر می دانند، دست به تخریب می زنند.
وی افزود: رئیس جمهوری منتخب مردم است و حکم وی را رهبرمعظم انقلاب تنفیذ می کنند، اما عده ای با تخریب رئیس جمهوری رای مردم را نادیده می گیرند.
استاندار چهارمحال و بختیاری، حضور ناشران سراسری کتاب در شهرکرد را فرصتی برای دسترسی هماهنگی به کتاب عنوان کرد.
سیصد و هفتمین نمایشگاه کشوری و یازدهمین نمایشگاه استانی کتاب ناشران ایران به مدت 2 روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی شهرکرد دایر است.
در یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی 385 ناشر از سراسر کشور 46 هزار و 171 عنوان کتاب را در 185 غرفه ارائه کرده اند.
خبرنگار: محمود رئیسی/انتشاره دهنده: جهانبخش صفری دهکردی
2097/6021
کد N1447266

وبگردی