آفتاب

خودرو جک در مسیر روستایی زنجان یک قربانی گرفت و خود طعمه حریق شد

خودرو جک در مسیر روستایی زنجان یک قربانی گرفت و خود طعمه حریق شد

زنجان - ایرنا - مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: خودروی سواری جک به علت واژگونی منجر به فوت، در میان شعله های آتش سوخت و تبدیل به خاکستر شد.

جواد مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه حوالی ساعت 9:30 در مسیر جاده ای روستای هلیل آباد از توابع شهرستان ایجرود اتفاق افتاد و یکی از سرنشینان خودرو بر اثر شدت صدمات وارده در دم فوت کرد و راننده و سرنشین دیگر نیز به منظور مداوا و درمان به بیمارستان ایثار در ایجرود انتقال یافتند.
وی اظهار کرد: یکی از این مصدومان که مردی 51 ساله بود و از نواحی مختلف بدن ازجمله سر، گردن و سینه، صدمه دیده بود توسط عوامل اورژانس مرکز زرین آباد و مصدوم دیگر نیز که حال مساعدی داشت با خودروی شخصی عازم بیمارستان شد.
جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: این حادثه که ساعاتی قبل در مسیر روستایی رخ داد، یک کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت.
سرگرد محمدعلی عظیمی افزود: علت واژگونی این خودرو که با نشت بنزین طعمه حریق نیز شده بود از سوی کارشناسان پلیس راه، حرکت با سرعت غیرمطمئنه اعلام شد.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری/ دبیر: رویا رفیعی
کد N1447183

وبگردی