آفتاب

فعالیت مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی آغاز شد

فعالیت مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی آغاز شد

فعالیت مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی با انتصاب مدیران و مشاوران این مرکز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی بر اساس مصوبه شورای گسترش علوم پزشکی و تایید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شد.

دکتر باقر لاریجانی به عنوان رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی طی احکام جداگانه مدیران و مشاوران مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی را منصوب کرد.

لاریجانی در این احکام دکتر طاهره چنگیز را به عنوان مشاور و قائم مقام مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی، دکتر شهرام یزدانی را به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی و دکتر امیراحمد اخوان را به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی این مرکز منصوب کرد.

همچنین دکتر سیدرضا مجدزاده، دکتر عظیم میرزازاده، دکتر فرشاد فرزادفر و دکتر عطاءاله پورعباسی به عنوان مشاورین رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی منصوب شدند.

کسب مرجعیت علمی در حوزه آموزش علوم پزشکی از جمله اهداف مهم بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی است و تاسیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی با همین هدف صورت گرفته است.

لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در همین زمینه اظهار داشت: مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی به عنوان حافظه سازمانی حوزه آموزش علوم پزشکی کشور فعالیت می کند و در نظر است تا در راستای اهداف برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی کلیه فعالیت های پژوهشی در این حوزه در این مرکز صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی تسهیلات ویژه ای را برای فعالیت دانشجویان و فارغ التحصیلان نظام سلامت در زمینه آموزش علوم پزشکی فراهم می آورد. 

رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی گفت: امیدواریم این مرکز بستر همکاری دست اندرکاران آموزش علوم پزشکی و دانشجویان این حوزه را در راستای تحقق اهداف برنامه های تحولی آموزش فراهم آورد و گامی در جهت ارتقای نظام سلامت کشور باشد.

کد N1446991

وبگردی