آفتاب

جزایر ایرانی که در اشغال امارات است + نقشه و عکس

جزایر ایرانی که در اشغال امارات است + نقشه و عکس

چند سالی هست که حکام مرتجع و وابسته عرب هرگاه از اربابان آمریکایی و صهیونیستشان چراغ سبز دریافت می کنند، بحث مالکیت بر جزایر سه گانه ابوموسی،تنب بزرگ، تنب کوچک را به پیش می کشند، جزایری که اسناد متقن و غیرقابل خدشه بین المللی تعلقشان به ایران را ثابت کرده است.

خبرگزاری میزان - گروه سیاسی: چند سالی هست که حکام مرتجع و وابسته عرب هرگاه از اربابان آمریکایی و صهیونیستشان چراغ سبز دریافت می کنند، بحث مالکیت بر جزایر سه گانه "ابوموسی،تنب بزرگ، تنب کوچک" را به پیش می کشند، جزایری که اسناد متقن و غیرقابل خدشه بین المللی تعلقشان به ایران را ثابت کرده است اما حکام مرتجع و اغلب کم تجربه عربی تمایل دارند برای ایجاد عملیات روانی و هجمه به ایران بحث آنها را در مجامع بین المللی مطرح کنند.



در این که جزایر سه گانه فوق الذکر متعلق به ایران اسلامی است هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد اما شاید برای مخاطبان جالب باشند که بدانند نه تنها جزایر فوق الذکر مورد ادعا برای کشور کوچک و بدون پیشینه امارات نیست بلکه در نتیجه ضعف و فترت رژیم های قاجار و پهلوی دو جزیره ایرانی نیز به نام های  " آریانا" و "زرکوه" تحت اشغال کشور بسیار کوچک امارات است.



در همین زمینه منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به اشغال دو جزیره ایرانی از سوی امارات متحده عربی گفت: کشورهای مرتجع عربی که با سردمداری حاکمان سعودی مدام به صورت دروغین بر تعلق جزایر سه گانه ایرانی به امارات سخن سرایی می کنند باید بدانند که دو جزیره ایرانی به نام های " آریانا" و "زرکوه" در اشغال امارات است و اینکه ما در این زمینه صبوری می کنیم و حرفی نمی زنیم دلیل نمی شود که آنها گستاخی پیشه کنند. (برای خواندن کامل این مصاحبه اینجا کلیک کنید)

کد N1446196

وبگردی