آفتاب

سایت ایران خودرو در آذربایجان، اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

سایت ایران خودرو در آذربایجان، اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

طی نشستی باحضور معاون امور معادن وزارت صنعت،معدن و تجارت، نمایندگان ایران خودرو وسرمایه گذارآذری برضرورت تسریع در پروژه احداث سایت ایران خودرو در آذربایجان و افتتاح آن تا اوایل سال آینده تاکید شد.

 به گزارش ایلنا به نقل از ایکوپرس، جعفرسرقینی در این جلسه که با حضور منوچهرطاهایی،مشاور وزیر وسخنگوی وزارت صنعت،معدن وتجارت،حسین اسفهبدی،مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران،امین آخوندوف،سرمایه گذاری آذری، مدیر صادرات ایران خودرو در منطقه آسیای مرکزی وعده ای از کارشناسان، در حاشیه نمایشگاه تجار ایرانی در باکو برگزار شد،ضمن تاکید براجرای دقیق توصیه های وزیر صنعت که در روز پی ریزی سایت مطرح شده بود،بر تسریع در مراحل احداث سایت، فروش محصول باقیمت مناسب و رقابتی،ارایه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش وبهره مندی از لیزینگ،تاکید کرد.

در این نشست طرف آذری ضمن ابراز خرسندی از مشارکت با ایران خودرو،قول داد مرحله نخست پروژه تولید خودرو تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

سایت ایران خودرو در آذربایجان با سرمایه گذاری 14 میلیون دلاری طرف آذری و در مساحتی ده هکتار، در شهرک صنعتی نفتچاله در حال احداث است. قرار است در این سایت سالانه ده هزار دستگاه خودروی دنا،سورن،رانا و سمند ال ایکس تولید شود. در فاز دوم این پروژه تولید خودروهای تجاری برای نوسازی ناوگان حمل ونقل این کشور مدنظر است.

 

کد N1445955

وبگردی