آفتاب
جام جهانی فوتسال - کلمبیا؛

کشاورز: کار تیم ملی فوتسال تمام نشده است

کشاورز: کار تیم ملی فوتسال تمام نشده است

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید کار ایران با وجود پیروزی مقابل برزیل تمام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کشاورز در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران با پاراگوئه در جام جهانی درباره اینکه بعد از پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل برزیل چه احساسی داشت، گفت: بعد از پیروزی همه چیز عالی و فوق العاده بود. خوشحالیم که توانستیم قهرمان جهان را متوقف کنیم.  کار ما هنوز ادامه دارد و باید تلاش کنیم تا در مراحل بالاتر حضور داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که نظرتان درباره حواشی بازی ایران و برزیل و تقسیم کردن شادی بازیکنان ایران با فالکائو چیست؟ گفت: فالکائو یک اسطوره برای من و تمام هم تیمی‌هایم است. برای مردم کشورم قابل احترام  بوده و مطمئنم جهان دلش برای هنر نمایی این بازیکن تنگ می شود.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: فالکائو در آخرین بازی اش بسیار ناراحت بود و بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای دلداری به سمت وی رفتند و او را به هوا انداختند. در واقع بازیکنان ایران با این حرکت نشان دادند که ورزش فقط برد و باخت نیست و ملی پوشان با این حرکت، اوج دوستی و احساس صمیمیت را نشان دادند. از وی بابت تمام زحماتی که برای فوتسال دنیا کشیده است، تشکر می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران با شکست برزیل در جام جهانی فوتسال، به مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها صعود کرد و امشب به مصاف پاراگوئه خواهد رفت.

کد N1445899

وبگردی