آفتاب

پروازی به مقصد تهران که یک هفته زود رسید! + تصاویر

پروازی به مقصد تهران که یک هفته زود رسید! + تصاویر

در دنیای ارتباطات لحظه ای که چند دقیقه تأخیر در اطلاع رسانی، غیر قابل پذیرش و موجب زیان است، سایت اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) از 6 روز قبل به روز نشده است!

جام نیوز: عدم به روزرسانی سایت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، مشکلاتی را برای مسافران و به ویژه استقبال کنندگان پدید آورده است.
یکی از استقبال کنندگان زائران عتبات عالیات که قرار بود پرواز آنان عصر جمعه وارد فرودگاه امام (ره) شود، درباره ماجرای عجیبی که برای او و دیگر استقبال کنندگان پیش آمده است، به خبرنگار العالم گفت: «از صبح امروز (جمعه)، پیگیر ساعت ورود پرواز شماره 3014 بودیم که قرار بود عصر جمعه زائران را از بغداد به تهران منتقل کند. به نظرمان بهترین راه، مراجعه به سایت فرودگاه امام (ره) بود و با ورود به سایت و وارد کردن شماره پرواز، ساعت ورود آن 20:30 نمایش داده شد، در حالی که بنا بر اعلام قبلی قرار بود هواپیما ساعت حدود 19 به تهران برسد. حتی من با چند نفر از آشنایان هم تماس گرفتم و آنان را از این "تأخیر" مطلع کردم»!
وی ادامه داد: «پس از تماس هایی که داشتیم، ناباورانه متوجه شدم که زائران ما به فرودگاه وارد شده اند و با مراجعه مجدد به بخش پروازهای ورودی (و خروجی) فرودگاه امام (ره)، دیدیم که این سایت از تاریخ 18 سپتامبر (28 شهریور) به روز نشده است و پرواز شماره 3014 که ساعت ورود آن در سایت اعلام شده، مربوط به شش روز قبل است، ولی ما به دلیل میلادی بودن تاریخ درج شده در سایت و این که حتی تصورش را هم نمی کردیم که سایتی با این اهمیت، به روز رسانی نشود، دیگران را هم از این تصورِ اشتباه مطلع کردیم و وقتی به فرودگاه رسیدیم که خیلی دیر بود. در واقع ما منتظر ورود پروازی بودیم که شش روز پیش وارد فرودگاه شده بود!
کد N1445868

وبگردی